اجرای طرح های ضربتی پلیس به منظور شناسایی و دستگیری محتکران کالاهای اساسی مردم

سرهنگ “عباسعلی پهلوانی نسب “در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، با تاکید بر برای شناسایی و دستگیری محتکران کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم،اظهار داشت: هرگونه عرضه، توزیع و نگهداری خارج از شبکه کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم، جرم محسوب می شود و پلیس ورود خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه احتکار به هر شکل جرم است و معیشت مردم را به خطر می اندازد،افزود: هرگونه نگهداری کالای مورد نیاز اساسی مردم توسط تولید کنندگان و توزیع کنندگان به قصد افزایش قیمت در آینده و عرضه دربازار از مصادیق احتکار محسوب و با هماهنگی مراجع نظارتی و تعزیرات حکومتی با متخلفان توسط پلیس امنیت اقتصادی برخورد قانونی خواهد شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از اجرای طرح های ضربتی پلیس به منظور شناسایی و دستگیری محتکران کالاهای اساسی مردم، طی هفته گذشته اشاره کرد و گفت : در همین راستا طی هفته گذشته ۲۵ تن آرد یارانه ای قاچاق در بازرسی از یک کارخانه آرد در شهرستان علی اباد کتول و بیش از ۱۲ تن روغن قاچاق در بازرسی از یک انبار در گنبد کاووس کشف شد.

سرهنگ پهلوانی نسب در پایان از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص احتکار و نگهداری کالاهای مورد نیاز مردم را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

  • منبع خبر : ضداوسیما