وقتی قلب بزرگی داشته باشید، قلب انسان‌های بسیاری را به تصرف خود در می‌آورید و چه نمونه‌ای بهتر از رونالدو برای این گزاره؟

کریستیانو رونالدو که از زمان حضور خود در تهران، تیتر یک تمام رسانه‌های ورزشی و غیرورزشی کشور را به خود اختصاص داده و موضوع روز ایران شده، با اقدامی هم‌تراز با جایگاه اسطوره‌ای خود در فوتبال جهان، بهترین روز زندگی یک دختر هنرمند ایرانی را رقم زد.

از مدت‌ها قبل در فضای مجازی، دختری با شرایط جسمانی خاص، به واسطه نقاشی‌های جالب توجه خود از چهره بزرگان هنر و ورزش ایران و جهان مشهور شد. صحبت از فاطمه حمامی است که پیشتر پرتره‌ای از علی دایی کشیده بود و با هماهنگی نزدیکان شهریار، به دیدار اسطوره فوتبال ایران در زمان حضور او در باشگاه نفت تهران رفته بود.

1927754

چند سال پس از آن دیدار، با اعلام خبر حضور کریستیانو رونالدو در تهران، کاربران شبکه های اجتماعی ابراز امیدواری کردند که مدیران پرسپولیس مقدمات حضور این دختر هنرمند در کنار رونالدو را فراهم کنند تا او بتواند نقاشی هایی که از سی آر هفت کشیده را به او تقدیم کند.

پس از دیدار روز گذشته درویش با رونالدو و دیدار اسطوره پرتغالی با هوادار خردسال خود در هتل اسپیناس، فشار مجازی زیادی به باشگاه پرسپولیس وارد شد تا شرایط را برای حضور فاطمه در کنار رونالدو آماده کنند.

اتفاقی که نهایتا عصر امروز رخ داد اما آنچه که در کنار شادمانی دل‌پذیر این نقاش خاص مشهود است، رفتار فوق‌انسانی و اسطوره‌ای رونالدو بود. جایی که با یک مناعت طبع چشمگیر و فروتنی‌ای هم‌تراز با وجهه بین‌المللی خود، به دیدار طرفدار خاص خود آمد و علاوه بر صدا کردن او به نام خودش، لحظاتی ماندگار در خاطر این هنرمند به یادگار گذاشت.

رونالدو که با احترام و محبتی ویژه با این طرفدار خود برخورد کرد، بار دیگر نشان داد که بی دلیل به یکی از بزرگ ترین ورزشکاران و یکی از برترین فوتبالیست های تاریخ تبدیل نشده است. او تمام خصوصیات اخلاقی لازم برای جایگاهی را که پیدا کرده دارد و برخورد امروزش با فاطمه حمامی، یکی از بهترین نمونه‌ها برای تصدیق این مدعاست.

  • منبع خبر : ورزش سه