متاسفانه شرایط اقتصادی و گرانی‌ها و نیز کم توجهی مردم در رعایت نکات ایمنی و حفاظتی سبب افزایش سرقت‌های خُرد از جمله سرقت از "منزل، خودرو، کابل‌های برق و مخابرات"، در بیشتر نقاط کشور، استان گلستان و گنبدکاووس شده است.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس گفت: با تلاش ماموران این یگان نظامی از ابتدای امسال تاکنون در مجموع ۹۲۷ میلیارد و ۷۳۰ میلیون ریال انواع کالای احتکاری، قاچاق و جرائم اقتصادی در این شهرستان کشف و ضبط شد.

وی افزود: ماموران انتظامی گنبدکاووس از ابتدای امسال تاکنون موفق به تشکیل چهار پرونده احتکار کالا به ارزش ۱۲۱ میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال و دستگیری پنج نفر، تشکیل ۲۳ فقره پرونده در حوزه قاچاق انواع کالا به ارزش ۵۹۰ میلیارد ریال و دستگیری ۲۸ نفر و تشکیل ۱۱ فقره پرونده جرائم اقتصادی به ارزش ۲۱۶ میلیارد و ۳۹۰ میلیون ریال و دستگیری ۱۲ نفر کرده است.

سرهنگ علیفر ادامه داد: متاسفانه شرایط اقتصادی و گرانی‌ها و نیز کم توجهی مردم در رعایت نکات ایمنی و حفاظتی سبب افزایش سرقت‌های خُرد از جمله سرقت از “منزل، خودرو، کابل‌های برق و مخابرات”، در بیشتر نقاط کشور، استان گلستان و گنبدکاووس شده است.

به گفته وی، پلیس انتظامی گنبدکاووس در ۲ ماه نخست امسال ۵۴ درصد سرقت‌های خُرد و ۸۳ درصد سرقت‌ کابل برق و مخابرات را کشف کرده است.

  • منبع خبر : ایرنا