فرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: عملیات اجرایی بزرگترین میدان دام شمال شرق کشور با اعتبار ۶۸۴ میلیارد تومان در مساحت ۲۵ هکتار با حضور استاندار در دهه فجر آغاز می شود.

مهدی دهرویه در مراسم نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان دخترانه نمونه بصیرت در جمع مدیران دستگاه های اجرایی و ائمه جمعه شیعه و اهل سنت اظهار کرد: پروژه میدان دام گنبدکاووس از چند سال گذشته مورد بررسی قرار گرفته و امسال در دهه فجر با اعتبار ۶۸۴ میلیارد تومان در مساحت ۲۵ هکتار کلنگ زنی می شود.در حال حاضر میدان دام گنبدکاووس در حال فعالیت بوده اما با توجه به اینکه این میدان دام جزو بزرگترین میادین دام کشور است طرح توسعه ان انجام می شود.

وی تصریح کرد: این پروژه بزرگترین میدان دام شمال شرق کشور بوده و تلاش داریم تا پایان دولت سیزدهم به بهره برداری برسانیم.استقرار بانک های عامل، کوره لاشه سوز، احداث کشتارگاه، استقرار موسسات حمل و نقل از جمله امکانات و تجهیزات این میدان دام است.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: در دهه فجر امسال تعداد ۲۷۶ پروژه  عمرانی با اعتبار ۵۶۹ میلیارد تومان کلنگ زنی شده و یا به بهره برداری می رسد که از این تعداد ۲۱۳ پروژه قابل بهره برداری است.

وی ادامه داد: همچنین یکهزارو ۳۲۴ پروژه اقتصادی و اشتغالزا با اعتبار ۹۰۰ میلیارد تومان و اشتغال ۲ هزارو ۵۶۰ نفر کلنگ زنی و افتتاح خواهد شد.

دهرویه گفت: امروز در نخستین روز دهه فجر مدیران دستگاه اجرایی و فرماندار با ائمه جمعه شیعه و سنی دیدار نموده و سپس مزار شهدای گمنام در دانشگاه گنبدکاووس را عطر افشانی کرده و در مدرسه دخترانه نمونه بصیرت برای نواختن زنگ انقلاب حاضر شدند.

  • منبع خبر : خبرگزاری فارس