مدیر کل بنیاد مسکن گلستان گفت: اعتبار مورد نیاز برای خانه دار کردن مددجویان با پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه و کمک بلاعوض تامین شده است.

سیدمحمد حسینی، مدیر بنیاد مسکن استان گلستان با این اعلام این خبر گفت: نیمی از این واحد‌ها برای مددجویان بهزیستی و ۵۰ درصد هم برای مددجویان کمیته امداد استان ساخته می‌شود و توزیع سهمیه هر شهرستان ابلاغ شده است.

سیدمحمد حسینی افزود: امسال برای خانه دار کردن مددجویان این دو نهاد انقلابی برای چهار هزار واحد مسکونی با پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه و کمک بلاعوض تامین اعتبار شده است.

مهندس حسینی افزود: هر یک از این واحد‌ها از ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه با کارمزد ۵ درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله و ۱۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض برخوردار خواهند بود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان گفت: ضمانت این تسهیلات به صورت سفته زنجیره‌ای خواهد بود و طراحی نقشه‌های اجرایی آن نیز رایگان و توسط بنیاد مسکن استان انجام خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد گلستان گفت: با توجه به اینکه قرار است ۲ هزار واحد مسکن مددجویان کمیته امداد بجز سهمیه قبلی احداث شود تقاضا داریم ۲ هزار پروانه ساختمانی برای احداث ان‌ها اخذ و صادر شود.

  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان