رئیس کل دادگستری گلستان گفت: با رصد های اطلاعاتی حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان یک کارچاق کن ِ دیگر، شناسایی و دستگیر شد.

حیدر آسیابی گفت: این فرد با این ادعا که به واسطه نفوذ می‌تواند بر رای صادر شده در پرونده‌ها اثر بگذارد، از قربانیان خود کلاهبرداری می‌کرد.

حیدر آسیابی افزود: متهم با این ادعای واهی، فقط در یک مورد یک دستگاه خوروی سواری و ۷ سکه طلا از قربانی گرفته بود که شناسایی و دستگیر شد.

آسیابی با اشاره به این که افراد پس از تحویل پول به این کارچاق کن، متوجه شدند فریب خورده اند افزود: بررسی‌ها و تحقیقات نشان داد این فرد با هیچ فردی در دادگستری ارتباط ندارد و قربانیان به علت وضعیت مالی ِ خوب ِ این فرد، به او اعتماد کردند و اموال خود را از دست دادند.

رئیس کل دادگستری گلستان به مردم توصیه کرد: پرونده‌های خود را از مسیر‌های قانونی دنبال کنند و با وعده‌های ِ واهی ِ کارچاق کن‌ها، وقت و مال ِ خود را هدر ندهند.

آسیابی گفت: مردم می‌توانند در تماس با شماره ۱۵۸۰ حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان در طول شبانه روز، با گزارش‌های خود درباره کارچاق کن‌ها و متخلفان در حوزه‌های قضایی و دستگاه‌های تابعه قوه قضاییه به دادگستری برای شناسایی آنان کمک کنند.

  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان