فرماندار گنبدکاووس گفت: نمایندگان همه اقوام و مذاهب اسلامی ساکن این شهرستان در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در قالب داوطلب، عضو هیات اجرایی و نمایندگان فرماندار در شعب اخذ نماینده دارند.

مهدی دهرویه در جلسه شورای اداری گنبدکاووس همچنین با اشاره به تعیین ۲۳۰ شعبه اخذ رای در انتخابات ۱۱ اسفند امسال با هماهنگی هیات‌های اجرایی و نظارت در گنبدکاووس، بیان داشت: ۲۰۳ شعبه اخذ رای در شهر و بخش مرکزی و ۲۷ شعبه نیز بخش داشلی‌برون مستقر خواهد بود.

دهرویه ادامه داد: تعیین این میزان شعب اخذ رای در راستای رعایت عدالت در توزیع امکانات و تسهیل شرایط برای حضور مردم در پای صندوق‌ها درحوزه انتخابیه این شهرستان صورت گرفته چراکه اقتدار نظام در گرو حداکثری مردم در این عرصه مهم سیاسی است.

فرماندار گنبدکاووس بابیان اینکه در انتخابات فرصتی برای آزمون و خطا وجود ندارد ، افزود: هیچ مدیری حق حمایت یا تخریب نامزدها را ندارد و درصورت مشاهده با مدیر متخلف برخورد خواهد شد.

وی افزود: نامزدهای تایید صلاحیت شده، اصلح بوده و مردم فرصت دارند به یکی از افراد اصلح رای دهند و ما مجریان انتخابات باید از آرای آنان صیانت کنیم.

دهرویه اضافه کرد: مجریان و دست اندرکاران انتخابات نباید عزت و استقلال خود را در اختیار تمایلات نفسانی گروه‌ها و جریان‌های سیاسی قرار دهند.

وی همچنین برلزوم حمایت و پشتیبانی از اعزام کاروان راهیان نور از سوی ادارات و نهادهای گنبدکاووس تاکید کرد و بیان داشت: این اقدام بزرگ فرهنگی نقش مهمی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دارد.

دراین جلسه همچنین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گنبدکاووس و فرمانده انتظامی این شهرستان هم برلزوم رعایت بیشتر اصول حفاظتی و مراقبتی در ادارات و نهادها و نیز اصناف تاکید کردند.

شهرستان گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت، یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری یازدهم اسفندماه برگزار می‌شود.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایرنا