سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس با تبریک پیروزی سه بر یک تیمش مقابل شهرداری ارومیه در هفته سوم مسابقات لیگ برتر والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان ایران گفت: تیم ما شدیدا به این بُرد نیاز داشت و خوشحالیم با حمایت پرشور هواداران خود به پیروزی دست یافیتم.

رحمان رئوفی پس از پایان بازی تیم شهرداری گنبدکاووس با همنام ارومیه‌ای خود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم ما یک تیم جوان است که ۵۰ درصد بازیکنان آن کمتر از ۲۰ سال دارند.

وی اضافه کرد: تیم شهرداری و بازیکنان جوان آن برای موفقیت در لیگ برتر امسال و کسب جایگاه درخورشان نیاز به حمایت تماشاگران دارد تا با روحیه و راحت تر به مصاف حریفان بروند.

رئوفی ادامه داد: امروز تماشاگران گنبدی پس از ۶ یا هفت ماه دوری از میادین والیبال، سنگ تمام گذاشتند و تیم شهرشان را تشویق کردند.

سرمربی شهرداری گنبدکاووس همچنین با تبریک به تیم شهرداری ارومیه برای ارائه یک بازی خوب، برای بازیکن شماره هفت این تیم (فیاضی) که در اواخر بازی دچار مصدومیت شد، آرزوی بهبودی و بازگشت دوباره به بازی‌ها کرد.

وی گفت: بازی هفته چهارم تیم شهرداری گنبدکاووس مقابل چادرملو اردکان است که چهارشنبه هفته آینده در اردکان به مصاف این تیم خواهیم رفت.

رئوفی اضافه کرد: امروز بازیکنان جوان ما در کنار «فرهاد قائمی و متین تکاور» ۲ ببازیکن باتجربه تیم شهرداری گنبدکاووس، بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند.

تیم شهرداری گنبدکاووس در این بازی و در گیم های اول، دوم و چهارم به ترتیب با نتیجه ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۷ مقابل تیم شهرداری ارومیه پیروز و در گیم سوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ مقابل این تیم مغلوب شد.

قضاوت این دیدار که در سالن المپیک گنبدکاووس و با حضور تقریبی سه هزار نفر از هواداران شهرداری گنبدکاووس برگزار شد برعهده «مسعود ذوقی» به عنوان داور اول و «حامد آقابراری» به‌عنوان داور دوم است.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه در پایان بازی حاضر به مصاحبه با خبرنگاران نشد.

تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس در ۲ بازی قبلی خود در لیگ امسال مقابل ایفاسرام اردکان و هورسان رامسر شکست خورده بود.

گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است و رشته والیبال در بین مردمان این شهرستان علاقمندان زیادی دارد.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایرنا