مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با اشاره به اینکه برای دریافت کالا برگ فجرانه نیاز به صف نیست، گفت: دو هزار و ۵ فروشگاه در گلستان مجهز به سیستم کالا برگ هستند.

حسینعلی خواجه مظفری شامگاه سه شنبه در گفت وگویی از اجرای طرح فجرانه کالا برگ الکترونیکی در گلستان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان دولت طرح فجرانه کالا برگ الکترونیکی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: در این طرح افرادی که چه مبلغ ۴۰۰ هزار تومان و چه افرادی که ۳۰۰ هزار تومان یارانه دریافت می‌کنند مبلغ ۲۲۰ هزار تومان به یارانه آنها اضافه می‌شود که با مراجعه به فروشگاه‌ها می‌توانند خرید کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: این طرح شامل افرادی که از ۱۱ کالا اساسی تعیین شده خرید می‌کنند، می‌شود.

وی یادآور شد: افراد در صورت اینکه ۵۰ درصد از کالا برگ تعیین شده را خرید کنند مبلغ ۲۲۰ هزار تومان دیگر به یارانه آنها اضافه خواهد شد که می‌توانند مجدداً به فروشگاه‌های مورد نظر مراجعه کرده و کالا مد نظر خود را از بین ۱۱ قلم دریافت کنند.

وی خاطرنشان کرد: طرح فجرانه از ۱۷ بهمن آغاز شده است و تا ۱۷ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

خواجه مظفری با اشاره به اینکه برای دریافت این کالاها نیاز به صف و معطل شدن نیست، یادآور شد: دو هزار و ۵ فروشگاه و ۱۳۵ فروشگاه زنجیره‌ای در سطح گلستان وجود دارد که مجهز به سیستم کالا برگ هستند و افراد با مراجعه به این فروشگاه‌ها می‌توانند خرید خود را بدون هیچ معطلی دریافت کنند.

  • منبع خبر : خبرگزاری مهر