فرماندار گنبدکاووس از اختصاص ۲ هزار و ۱۳۳ میلیارد ریال اعتبار عمرانی از منابع تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان گلستان به این شهرستان خبر داد و گفت: با این اعتبارات که مربوط به سال مالی ۱۴۰۲ است پیشبرد عملیات عمرانی ۱۳۶ پروژه در مناطق شهری و روستایی مورد توجه قرار دارد.

مهدی دهرویه افزود: سهم مصوب اعتبارات عمرانی گنبدکاووس از منابع تملک دارایی‌های سرمایه‌ای گلستان در سال مالی ۱۴۰۲ (اول تیرماه آغاز سال مالی است) در مجموع سه هزار و ۲۱۵ میلیارد ریال بود که تاکنون ۶۶ درصد آن تخصیص یافته است.

وی بابیان اینکه احتمال واریز مبالغ جدید تا پایان سال مالی ۱۴۰۲ وجود دارد، اضافه کرد: بیشتر اعتبارات عمرانی تخصیصی به شهرستان گنبدکاووس نقدی و بخش کمی نیز در قالب اسناد خزانه (اوراق) بوده است.

فرماندار گنبدکاووس همچنین گفت: بخش زیادی از این اعتبارات به بخش تامین آب آشامیدنی و رفع تنش آبی این شهرستان، جهادکشاورزی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اجرای پروژه ‌های عمرانی روستایی (طرح هادی) اختصاص داشت.

وی افزود: نوسازی و تجهیز مدارس، تکمیل زیرساخت‌های شهرک صنعتی، تکمیل پروژه‌های ورزشی و توسعه و بهسازی شبکه برق روستایی از دیگر بخش‌های مورد توجه از محل سهم اعتبارات تملک دارایی‌های گنبدکاووس بوده است.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایرنا