جانشین فرمانده انتظامی گنبدکاووس از دستگیری ۲۱ نفر از عوامل یک درگیری و نزاع دسته جمعی در یکی از روستاهای این شهرستان مرزی خبر داد و گفت: براثر این نزاع چهار نفر با شلیک اسلحه شکاری مجروع و روانه بیمارستان شدند.

نادعلی صادقی با اعلام جزییات این خبر افزود: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع یک مورد نزاع و درگیری در یکی از روستاهای گنبدکاووس موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی گنبدکاووس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه عوامل درگیری در زمان حضور پلیس پراکنده و متواری شدند، اضافه کرد: با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی، آگاهی و کلانتری ۱۳ گنبدکاووس محل اختفای عاملان اصلی نزاع شناسایی و در چند عملیات جداگانه و ضربتی تعداد ۲۱ نفر از آنها دستگیر شدند.

صادقی از کشف سه قبضه سلاح «وینچستر» از عاملان اصلی این نزاع خبر داد و ادامه داد: علت این درگیری دسته‌جمعی اختلافات شخصی بوده که یک سال پیش بر سر زدن یک سیلی به نوجوانی، بین ۲ طایفه رخ داده است.

جانشین فرمانده انتظامی گنبدکاووس بیان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند و تاکنون ۶ نفر آنها به زندان منتقل شدند.

وی افزود: پلیس با عاملان جرم، ناامنی و افرادی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را خدشه‌دار کنند، برخورد قانونی خواهد کرد.

همچنین براساس پیگیری خبرنگار ایرنا، معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی گنبدکاووس هم گفت: این نزاع روز گذشته رخ داد و در مجموع چهار نفر از اهالی ۲ طایفه مجروع و هم اکنون در بیمارستان بستری هستند که وضعیت ۲ نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایرنا