توضیحات ریاست اتحادیه مشاورین املاک شهرستان گنبد آقای محمد خواجه در جمع خبرنگاران و بازرسین اتحادیه

ریاست اتحادیه مشاورین املاک شهرستان گنبد آقای محمد خواجه در جمع خبرنگاران و بازرسین اتحادیه اعلام نمودند: برخی از دفاتر املاک در سطح شهرستان تخلفاتی از قبیل ( دریافت کمیسیون بیشتر از مصوبه صنف یا دریافت بیعانه و عدم دریافت کد رهگیری و….) را مرتکب شده اند، با بازدید های سرزده و حضور بازرسان اتحادیه و همکاری برادران خدمتگزار پلیس اماکن با آنها در اسرع وقت برخورد خواهد شد.

آقای خواجه در ادامه بیان کردند نیروی انتطامی ( پلیس اماکن) همکاری نزدیکی در سنوات گذشته و حال در برخورد با دفاتر املاک متخلفی که از سوی بازرسان تخلف آنها محرز شده دارند.

از زحمات بی دریغ این عزیزان کمال تشکر و قدردانی را داریم زیرا همه ی ما مدیون امنیتی هستیم که این برادران ارجمند و مومن و پرتلاش برای ما فراهم می کنند تا در کمال آرامش زندگی کنیم.

آقای خواجه در ادامه فرمودند: بر اساس منشور دستور العمل اجرائی مشاورین املاک که در ۱۶ بند مشخص شده که ما به تعدادی از آنها اشاره خواهیم کرد، بازرسین با توجه به آن موارد (۱- عدم رویت اصل سند و مدارک هر یک از متعاملین ۲- عدم اخذ کد رهگیری ۳- دریافت مبلغ اضافه برای کد رهگیری ۴- تنطیم قرارداد صوری ۵- دریافت کمیسیون اضافه از مصوبه ی اتحادیه ۶- تنظیم قرارداد ملکی که سندش در بازداشت می باشد. ۷- استفاده از کارتخوان واحد صنفی و اخذ بیعاته و …) اتحادیه به این موارد حساس بوده و از طریق بازرسان اتحادیه و اتاق اصناف با آنها برخورد می شود.

 

  • نویسنده : سردبیر