در پي وقوع چند فقره سرقت مسلحانه وبه عنف خودرو در سطح شهرستان گنبد كاووس، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران انتظامي شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ محمود علي فر اظهار داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت مسلحانه وبه عنف خودرو در سطح شهرستان گنبد كاووس، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران انتظامي شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در اين راستا با تلاش شبانه روزي و همچنین اقدامات فني صورت گرفته وگشت زني هاي هدفمند درسطح حوزه توسط ماموران، با مشاهده يكي ازسارقان درحالي كه قصد سرقت يك دستگاه خودرو به صورت مسلحانه را داشته، دراقدامي ضربتي،متهم را دستگير كردند.

فرمانده انتظامی گنبدكاووس بیان داشت: متهم پس از انتقال به مقر پلیس و رو به رو شدن با ادله ومستندات پلیس چاره ای جز اعتراف به فعالیت بزهکارانه خود نداشته و به ۳ فقره سرقت مسلحانه و به عنف خودرو، در سطح شهرستان اقرار کرد.

سرهنگ علي فر با اشاره به کشف یک قبضه سلاح كلت كمري به کار رفته در سرقت ها، كشف ۲ دستگاه خودروي سرقتي و همچنين دستگيري ۲نفرديگر ازهمدستان متهم خاطر نشان کرد: مردم بهترين پشتيبان و حمايت کننده ماموريت هاي گسترده پليس هستند و تجربه به ما نشان داده است که هرجا همکاري و مشارکت ادارات و مردم چاشني فعاليت هاي پليس باشد، توفيقات بيشتري در ماموريت ها حاصل مي شود.

  • نویسنده : فریدون قارئی