رییس شورای شهر گنبدکاووس گفت: رحمان رئوفی سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس به دلیل دست نیافتن به نتایج مورد نظر به صورت توافقی از این تیم جدا شد.

یحیی عباسی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: عبدالله آذر که پیش از این کمک مربی تیم بود به عنوان مسوول کادر فنی هدایت تیم را بر عهده دارد تا سرمربی جدید برای تیم شهرداری گنبدکاووس انتخاب شود.

وی افزود: تلاش داریم با انتخاب بهترین گزینه از میان مربیان با سابقه بتوانیم وضعیت تیم شهرداری گنبدکاووس را در جدول ارتقا ببخشیم و باعث افزایش انگیزه در میان بازیکنان شویم.

رییس شورای شهر گنبدکاووس گفت: تیم شهرداری گنبدکاووس با وجود گذشت ۱۱ هفته از بازی های لیگ برتر به علت مصدومیت های بازیکنان و بدشانسی در مقابل کسب ۲ پیروزی، ۹ شکست در کارنامه خود دارد که موجب نارضایتی مردم ورزش دوست و تماشاگران این شهرستان شده است.

تیم شهرداری گنبدکاووس با هفت امتیاز از ۱۱ بازی و داشتن ۲ برد و ۹ باخت در کارنامه خود در رده سیزدهم جدود لیگ برتر والیبال مردان قرار گرفته است.

گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است و رشته والیبال در بین مردمان این شهرستان بویژه ترکمن‌ها علاقمندان زیادی دارد.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایرنا