مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: میزبانی از جشنواره فیلم و موسیقی فجر فرصت مغتنم توسعه فرهنگ و زمینه‌ساز ارتقا و بالندگی هنر این استان است.

محمد رعیت روز دوشنبه در نشست گروه خبری فجر ستاد دهه فجر گلستان اظهار کرد: طبق برنامه، موسیقی فجر از ۲۸ بهمن ماه تا سوم اسفندماه با توجه ویژه به ظرفیت موسیقی اقوام مختلف در راستای احیای شادی و نشاط سالم در استان برگزار می شود.

وی بیان کرد: همچنین فیلم‌های منتخب سی و هشتمین جشنواره فجر از ۱۷ تا ۲۲ بهمن در ۲ سینمای گرگان با ظرفیت هزار صندلی برای علاقمندان اکران خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ادامه داد: سومین جشنواره تجسمی فجر نیز در هفته سوم بهمن ماه میزبان هنرمندان استان خواهد بود.

رعیت در ادامه به طرح‌های دهه فجر اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان اشاره کرد و گفت: در این ایام ۱۳۰ ویژه برنامه در قالب جنگ شادمانه ، جشنواره‌های مختلف، نمایشگاه، کارگاه آموزشی، عصر شعر و جلسات تبیینی برگزار می شود.

وی همچنین به قراردادن سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی از سوی پارلمان اروپا اشاره کرد و گفت: این نهاد، یکی از افتخارات شکوهمند انقلاب اسلامی است که تصمیم سخیف اخیر مستکبران جهانی لطمه‌ای به این ارگان وارد نخواهد کرد.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایرنا