رییس کل دادگستری گلستان از ورود پتروشیمی استان به بورس در آینده نزدیک خبر داد و گفت: تا پایان امسال هیات مدیره جدید این واحد بزگر تولیدی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

حیدر آسیابی روز سه‌‍‌شنبه در مراسم افتتاح پروژه ساختمان جدید پزشکی قانونی گلستان با حضور معاون اول رییس قوه قضاییه اظهارکرد: طرف حساب ۹۰ هزار سهامدار این کارخانه، هلدینگ خلیج فارس است و این اتفاق بزرگ حاصل سفر رئیس جمهور و رئیس قوه به گلستان و تعامل مشترک نمایندگان سه قوه در استان بود.

وی گفت: پیگیری‌های مرتبط با حقوق عامه دادگستری گلستان به ویژه در بخش حقوق سلامت سبب شد ۲ آنژیوگرافی غرب و شرق استان که با موانع اجرایی مواجه بود وارد چرخه فعالیت شوند.

آسیابی به صدور سالانه ۵۰ هزار گواهی در پزشکی قانونی گلستان اشاره کرد و گفت: با احتساب طرفین تا ۱۵۰ هزار نفر سالانه به پزشکی قانونی استان مراجعه می کنند که با افتتاح ساختمان پزشکی قانونی، بخش عمده ای از مشکل کمبود فضا مرتفع شده و خدمات بهتری به مردم ارائه می شود.

استاندار گلستان هم در این مراسم گفت: همه تعهدات سفر اسفند پارسال رییس جمهور برای تکمیل و نوسازی ساختمان‌های پزشکی قانونی استان به میزان ۱۲ میلیارد تومان محقق شد.

علی‌محمد زنگانه اظهارکرد: پزشکی قانونی یکی از نهادهای مهم خدمات‌رسان است و تلاش می‌کنیم شرایط ارائه بهترین خدمت را فراهم کنیم.

وی همچنین از دستگاه قضایی گلستان برای پیشگیری از وقوع جرم در استان تقدیر کرد.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایرنا