اجرای مرحله دوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک آغاز شده است و افراد بهره‌مند از این یارانه تشویقی می‌توانند تا ۱۷ فروردین سال آینده اعتبار آن را هزینه کنند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: در مرحله دوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی برای دهک‌های اول تا هفتم جامعه به ازای هر نفر ۲۲۰ هزار تومان اعتبار برای خرید یازده قلم کالای اساسی شامل برنج ایرانی، حبوبات، شیر کم‌چرب، پنیر، ماست کم‌چرب، مرغ، تخم‌مرغ، روغن مایع، ماکارونی و قند و شکر شارژ شده است.

حسینعلی خواجه مظفری افزود:در استان گلستان ۲ هزار و ۱۳۵ فروشگاه طرف قرارداد برای خرید مردم با کالابرگ الکترونیکی فجرانه هستند.

او گفت: طرح فجرانه از بهمن ماه آغاز شده و قرار است یک مرحله دیگر در فروردین ماه سال آینده نیز به خانوار‌های دهک اول تا هفتم یارانه تشویقی پرداخت شود.
خواجه مظفری افزود: این افراد علاوه بر بهره مندی از طرح فجرانه می‌توانند یارانه نقدی خود را هم دریافت کنند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با بیان اینکه ۵۵۰ هزار و ۸۹۸ خانوار گلستانی از مرحله اول طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک استقبال کردند، ادامه داد: حدود ۹۸ درصد افراد واجد شرایط از طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک استقبال کردند و در راستای اجرای این طرح بیش از ۶۱۸ هزار تراکنش موفق در استان انجام شده است.

خواجه مظفری همچنین گفت: اعتبار کسانی که ماه قبل از آن استفاده نکرده اند باطل شده است، اما کسانی که در دهک‌های اول تا هفتم قرار دارند و ماه قبل جا ماندند این مرحله اعتبار ماه قبل نیز برای آنان شارژ شده است.

  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان