مدیر کل انتقال خون استان گلستان از راه‌اندازی پویش اهدای خون در استان، همزمان با سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

فاطمه محمدی گفت: در قالب این پویش، داوطلبان اهدای خون به نیت حاج قاسم سلیمانی، طی فراخوان انجام شده می‌توانند خون خود را برای کمک به بیماران نیازمندان اهدا کنند.

او ادامه داد: همه مراکز اهدای خون در استان آماده خدمت رسانی و پذیرش مراجعان به پایگاه‌های اهدای خون هستند.

فاطمه محمدی گفت:در آغاز فصل سرما نیازمند استمرار همراهی مردم برای اهدای خون و نجات جان بیماران هستیم و پویش اهدای خون به نیت سردار سلیمانی می‌تواند به افزایش ظرفیت‌ ذخایر خونی کمک قابل توجهی کند.

او با اشاره به برنامه فعالیت مراکز اهدای خون در استان گفت: مرکز اهدای خون در گرگان در خیابان ۵ آذر روبروی بیمارستان ۵ آذر همه روزه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۹ و روز‌های پنجشنه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۸ و جمعه‌ها از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۳:۳۰ دایر است.

محمدی گفت:مرکز اهدای خون در گنبدکاووس خیابان ۱۷ شهریورشرقی جنب بخشداری، همه روزه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۹ و روز‌های پنجشنه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۸ و در مرکز اهدای خون علی آیاد کتول همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۳:۱۵ و روز‌های پنجشنبه از ساعت ۹ تا ۱۲:۳۰ پذیرای اهدا کنندگان خون است.

او افزود:مرکز اهدای خون بندرگز خیابان اسدی عرب بعد از فرمانداری دوشنبه هرهفته از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۲:۳۰، کانکس خونگیری کردکوی جنب مسجد جامع سه شنبه‌ها از ساعت ۹ تا ۱۳ و پنجشنبه‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲:۱۵ و کانکس خونگیری آق قلا داخل پارک کودک روبروی پل جدید روز‌های یکشنبه وسه شنبه ۹ تا ۱۳ و پنجشنبه‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲:۱۵ باز است.

محمدی گفت:درزمان اهدای خون کارت ملی به همراه داشته باشید.

  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان