دبیر و سخنگوی هیات مدیره باشگاه فرهنگی - ورزشی شهرداری گنبدکاووس از انتخاب «ساسان خداپرست» به عنوان سرمربی جدید تیم شهرداری این شهر خبر داد و گفت: این مربی در نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر والیبال، هدایت این تیم را برعهده خواهد داشت.

یحیی عباسی بیان داشت: اعضای شورای اسلامی گنبدکاووس در جلسه عصر امروز خود به اتفاق آرا نظر هیات مدیره باشگاه فرهنگی – ورزشی شهرداری این شهر مبنی بر انتخاب ساسان خداپرست به عنوان سرمربی جدید تیم شهرداری موافقت کردند.

وی اضافه کرد: براین اساس سرمربی جدید در نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر والیبال قهرمانی باشگاه های مردان کشور را برعهده خواهد داشت.

عباسی ادامه داد: انتخاب کادر فنی و بازیکنان جدید جهت تقویت تیم شهرداری گنبدکاووس برای ادامه مسابقات این فصل برعهده سرمربی جدید خواهد بود.

دبیر و سخنگوی هیات مدیره باشگاه فرهنگی – ورزشی شهرداری گنبدکاووس به مبلغ قرارداد سرمربی جدید اشاره نکرد اما ابراز امیدواری کرد با تغییر سرمربی و تقویت تیم، نتایج قابل قبولی در ادامه مسابقات کسب شود.

ساسان خداپرست (زاده هشتم شهریور ۱۳۵۳ در ارومیه) بازیکن سابق و مربی فعلی والیبال اهل ایران است، خداپرست سابقه عضویت در تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان را در کارنامه خود دارد و درسال ۱۳۷۶ بعد از چهار سال عضویت در تیم، کاپیتان تیم ملی ایران شد.

وی به عنوان مربی نیز سابقه هدایت تیم‌های جوانان و بزرگسالان شهرداری ارومیه و آذرباتری ارومیه را در کارنامه خود دارد.

به گزارش ایرنا، ۲۵ آذر امسال هم «رحمان رئوفی» سرمربی قبلی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس به دلیل دست نیافتن به نتایج مورد نظر به صورت توافقی از این تیم جدا شد و «عبدالله آذر» که پیش از این کمک مربی تیم بود به‌عنوان مسوول کادر فنی هدایت تیم را بر عهده گرفت و از ۲ بازی صاحب یک بُرد و یک باخت شد.

تیم شهرداری گنبدکاووس هم اکنون و در پایان نیم فصل نخست لیگ برتر والیبال با ۱۰ امتیاز از ۱۳ بازی (سه برد و ۱۰ باخت) در رده سیزدهم جدود لیگ برتر والیبال مردان قرار دارد.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایرنا