مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان گفت: در راستای برگزاری جشن‌های وصال علوی، ۲۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش و حمایت این نهاد اهدا شد.

عیسی بابایی اظهار کرد: این جشن به مناسبت دهه امامت و ولایت و روز عید غدیر همراه با برنامه‌های شاد و متنوع و سخنرانی در حوزه ازدواج آسان با حضور مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده وزارت کشور، استاندار گلستان و نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

وی بیان کرد: جهیزیه اهدا شده به این نوعروسان در قالب اولین دوره اهدای جهیزیه به جامعه هدف در سال جاری است.

وی تصریح کرد: این سرویس جهیزیه شامل پنج قلم کالای اساسی از قبیل یخچال، تلویزیون رنگی، اجاق گاز، ماشین لباسشویی و جاروبرقی است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان‌ گفت: ارزش ریالی هر سری از این جهیزیه ‌ها ۵۰۰ میلیون ریال است.

بابایی افزود؛ همچنین در این مراسم از پنج بانوی موفق تحت پوشش این نهاد در حوزه‌های کار آفرینی، مهریه کم و موارد مشابه تجلیل شد.

وی ادامه داد: پیش از اهدا این سری جهیزیه ۵۰۰ نوعروس در نوبت حضور داشتند که این تعداد امروز به نصف رسید و طبق برنامه بعد از محرم و صفر مابقی این نوعروسان راهی خانه بخت خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۲ هزار و ۷۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان و زوجین نیازمند به ارزش ۹۰۰ میلیارد ریال اهدا شد و امسال قرار است این تعداد به‌ سه هزار سری برسد.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایرنا