در این پرونده شاکیان به امید تحویل مغازه در این طرح تفریحی، گردشگری، سهام خریدند، اما پس از گذشت نزدیک به ۹ سال این طرح همچنان نیمه کاره مانده بود.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: پروژه موج های آبی گنبد کاووس اگر در فرصت تعیین شده تکمیل نشود ، دادگاه ویژه تشکیل و طرح به سرمایه گذار جدید سپرده خواهد شد.

پروژه موج‌های آبی یکی از پرونده‌های کثیرالشاکی استان است که رئیس قوه قضاییه در سفر آذر ماه پارسال خود به استان، اختیارات ویژه به رئیس کل دادگستری گلستان برای تعیین تکلیف این پرونده اعطا کرد.

رئیس کل دادگستری گلستان در بازدید از مراحل تکمیل این پروژه، ضمن تذکر جدی به مجری طرح مبنی بر تسریع در تکمیل طرح، گفت: دی ماه پارسال با توافق سهامداران این پروژه، یکسال به سرمایه گذار برای تکمیل این طرح فرصت داده شد و دادگستری هم ماهانه بر روند پیشرفت این طرح نظارت خواهد کرد.

حیدر آسیابی با تاکید بر این که مهلت داده شده برای تکمیل این طرح به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد گفت: اگر در مهلت تعیین شده یکساله، طرح تکمیل نشود با اختیاراتی که رئیس قوه به استان تفویض کرده است، دادگاه ویژه تشکیل خواهیم داد و متهم محاکمه و طرح با سرمایه گذار دیگری تعیین تکلیف خواهد شد.

حیدر آسیابی افزود : متهم با اخذ وثیقه‌های متناسب با مطالبات شاکیان، فعلا برای تکمیل پروژه آزاد است و محل اجرای طرح هم در توقیف دادگستری است و تا زمان تکمیل، مجری طرح حق فروش آن را ندارد.

پرونده موج‌های آبی گنبدکاووس نزدیک به ۳۰۰ شاکی دارد. در این پرونده شاکیان به امید تحویل مغازه در این طرح تفریحی، گردشگری، سهام خریدند، اما پس از گذشت نزدیک به ۹ سال این طرح همچنان نیمه کاره مانده بود.

پرونده پتروشیمی گلستان و موج‌های آبی گنبدکاووس دو پرونده کثیرالشاکی بودند که در سفر رئیس قوه قضاییه به استان به صورت ویژه بررسی و از سوی حجت الاسلام محسنی اژه‌ای اختیارات ویژه به دادگستری استان برای پیگیری آن‌ها داده شد.

  • منبع خبر : صداوسیما