دبیر ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گلستان گفت: تحکیم و تقویت بنیان خانواده، اصلاح الگوهای رفتاری و تلاش برای افزایش ازدواج، اولویت ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در این استان است.

آزاده رجبی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری نخستین رویداد جایزه استانی «جوانی جمعیت» در گلستان افزود: تحقق سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه خانواده و جمعیت، تشویق به فرزند آوری و حمایت از عوامل تحکیم و تقویت بنیان خانواده در ردیف اهداف مهم برگزاری این رویداد قرار دارد.

وی اظهار کرد: فعالیت‌های حوزه جمعیت و فرزندآوری محور اصلی برگزاری این رویداد است که آثار شرکت‌کنندگان در بخش‌های نخبگان، رسانه‌ها، خانواده، سازمان‌های مردم نهاد و موسسات مردمی و شرکت‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

وی با اعلام اینکه این رویداد در هفته جمعیت سال جاری برگزار خواهد شد بیان کرد: قابلیت‌های پذیرش آثار در این رویداد شامل نقاشی، کلیپ، عکس، پژوهش، مقاله، پوستر و طراحی گرافیک، انمیشن، موشن‌گرافیک، ایده‌ها و نظرات کاربردی، شعر و جملات کوتاه و تاثیرگذار است و آثار برتر استانی به مرحله ملی رویداد راه خواهند یافت.

به گفته رجبی مهلت ارسال آثار به این رویداد تا ۲۰ فروردین است و برگزیدگان جشنواره ۳۰ اردیبهشت معرفی خواهند شد.

۲۴ تا ۳۰ اردیبهشت هفته جمعیت است.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایرنا