سرپرست معاونت نظارت بازرسی و حمایت مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: طرح ویژه نظارتی نوروز و ماه مبارک رمضان سال ۱۴۰۲ در گلستان اجرا می شود.

جعفر کرامتی شامگاه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: طرح ویژه نظارتی نوروز و ماه مبارک رمضان سال ۱۴۰۲ به همت بیش از ۱۵ دستگاه اجرایی و نظارتی و با مشارکت انجمن ها، اتحادیه ها و جوامع صنفی و گردشگری از اسفند ماه سال جاری در گلستان به اجرا در می آید.

سرپرست معاونت نظارت بازرسی و حمایت مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت گلستان افزود: این طرح نظارتی ویژه با مشارکت دستگاه های نظارتی و اجرایی و خدمات رسان دولتی و همچنین همراهی و همکاری بازرسی ونظارت اتاق اصناف، بسیج اصناف، همیاران بازرسی قرارگاه شهید امانی، انجمن های صنفی و خدماتی، جوامع گردشگری و اقامتی و پذیرایی، حمل و نقل، انجمن های حمایت مصرف کنندگان و با هدف نظارت بر واحدهای صنفی و خدماتی، مراکز گردشگری، اقامتی و پذیرایی و همچنین ارائه کننده کالا و خدمات اجرا می شود.

کرامتی گفت: اقدامات موثر نظارتی به منظور افزایش رضایتمندی مسافران و گردشگران و مردم استان و همچنین جلوگیری از بروز تخلفات احتمالی و ارائه خدمات مناسب از نظر کمی و کیفی و جلوگیری از هر گونه کمبود کالا و خدمات توسط دستگاه های نظارتی و همچنین تامین کننده کالا انجام می شود.

وی از متصدیان واحدهای صنفی و خدماتی و مدیران جوامع و مراکز تفریحی خواست تا ضمن بررسی مجدد امکانات مجموعه های خود در صورت وجود نواقص تا قبل از حضور مسافران در استان نسبت به رفع ایرادات ونواقص احتمالی موجود در راستای ارائه خدمات مناسب و بهینه به مسافران و گردشگران اقدام لازم را انجام دهند.

  • منبع خبر : خبرگزاری مهر