طی امروز مرحله اول توزیع رایگان لوازم التحریر و بسته معیشتی تحت عنوان مهر محمدی به مناسبت سال تحصیلی ۱۴٠۳_۱۴٠۲ ، در دبستان ابتدایی روستای «فیضیه یک» از توابع بخش مرکزی گنبدکاووس که توسط خود حاج محمد شهرکی در سال ۱۳۹۱ احداث گردیده است برگزار شد.

طی امروز مرحله اول توزیع رایگان لوازم التحریر و بسته معیشتی تحت عنوان مهر محمدی به مناسبت سال تحصیلی ۱۴٠۳_۱۴٠۲ ، در دبستان ابتدایی روستای «فیضیه یک» از توابع بخش مرکزی گنبدکاووس که توسط خود حاج محمد شهرکی در سال ۱۳۹۱ احداث گردیده است برگزار شد. این طرح همچنان به مناسبت هفته دفاع مقدس،آغاز امامت حضرت مهدی (عج)، هفته وحدت و ایام ولادت رسول مهربانی ها ادامه خواهد داشت.

توزیع رایگان لوازم التحریر و بسته معیشتی با عنوان مهر‌ محمدی توسط حاج محمد شهرکی خیر گنبدی

طی این مراسم ۴۰ دانش آموز دختر و پسر نیازمند طبق روند سالهای گذشته علاوه بر کیف و بسته نوشت افزار، یک بسته معیشتی شامل یک کیسه برنج ۱۰ کیلویی،یک کارتن قند ۳ کیلوگرمی، ۲ بطری روغن،۱ قوطی رب گوجه فرنگی و ۲ بسته ماکارونی هدیه گرفتند.

توزیع رایگان لوازم التحریر و بسته معیشتی با عنوان مهر‌ محمدی توسط حاج محمد شهرکی خیر گنبدی

مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس(عراز مراد مغربی)، امام جمعه موقت گنبدکاووس(حجت الاسلام روح الله رجنی)، رئیس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس(حجت الاسلام احمدرضا کریمی)،حجت الاسلام سیدخلیل صفی حسینی مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل امور عشایری گلستان و همچنین علیرضا کریمیان مدیر کمیته امداد خمینی(ره) شهرستان گنبدکاووس در این مراسم حضور داشتند و طی سخنانی از امور خیر تحصیلی و صدقات جاریه وی قدردانی کردند.

محمد شهرکی رئیس مجمع خیرین استان گلستان بوده و در اکثر فعالیت های خیریه پیش قدم و ثابت قدم هستند و حمایت از دانش آموزان و توزیع کمک های مومنانه جز فعالیت های همیشگی ایشان است و در زمان فراگیر شدن کرونا نیز بیش از ۱۶٠ هزار بسته معیشتی توزیع کرده است.

توزیع رایگان لوازم التحریر و بسته معیشتی با عنوان مهر‌ محمدی توسط حاج محمد شهرکی خیر گنبدی

مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس در این مراسم در سخنانی با قدردانی از محمد شهرکی در انجام امور خیر بالاخص توزیع نوشت افزار و بسته حمایتی به دانش آموزان نیازمند روستای فیضیه یک گفت: این خیر بزرگوار کشوری که همواره پیشگام در انجام کارهای خیر و دستگیری از نیازمندان است، مایه افتخار برای مردمان این شهرستان می‌باشد.

عراز مراد مغربی قوجق افزود: کمک به تحصیل دانش آموزان و جلوگیری از ترک تحصیل آنها از اقدامات ارزشمند است که سایر نیکوکاران هم می‌توانند به این بخش ورود کنند.

توزیع رایگان لوازم التحریر و بسته معیشتی با عنوان مهر‌ محمدی توسط حاج محمد شهرکی خیر گنبدی توزیع رایگان لوازم التحریر و بسته معیشتی با عنوان مهر‌ محمدی توسط حاج محمد شهرکی خیر گنبدی

  • نویسنده : راضیه اونق