طبق اعلام فرمانداراه سه حوزه انتخابیه گنبدکاووس، رامیان و مینودشت تاکنون ۱۲ نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در شرق استان گلستان از ادامه رقابت انصراف دادند.

لیست نهایی نامزدهای انتخاباتی در حوزه انتخابیه گنبدکاووس ۳۸ نفر بود که طبق اعلام فرماندار این شهرستان تاکنون سه نفر به نام‌های احسان مخمی، دُر بی‌بی پودینه و محمد سرای‌‍‌لو با حضور در فرمانداری به صورت رسمی فرم انصراف خود را تکمیل کردند.

مهدی دهرویه افزود: ۳۵ نامزد در حوزه انتخابیه گنبدکاووس در عرصه رقابت باقی ماندند.

اسامی نهایی نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مینودشت در شرق گلستان متشکل از چهار شهرستان مینودشت، گالیکش، مراوه تپه و کلاله ۶۴ نفر بود که طبق اعلام فرماندار مینودشت تاکنون ۶ نفر از آنان انصراف دادند.

فرامرز دیلم کتولی افزود: عبدالناصر صفری، ایوب الهی، ایوب ممشلی، محمد رئوفی‌نیا، ابوالفضل فرامرزی و محمدرضا سلطانی با حضور در فرمانداری انصراف خود را اعلام کردند و ۵۸ نفر در عرصه رقابت باقی ماندند.

همچنین اسامی نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه رامیان شامل ۲ شهرستان رامیان و آزادشهر ۳۵ نفر بود که طبق اعلام فرماندار رامیان سه نفر از آنان از ادامه حضور انصراف دادند.

علی جوان حاذق‌خواه ادامه داد: انصرافی‌ها شامل محمد دیدگاه، قدمعلی صفری رودبار و سیدنجفعلی میرعرب‌رضی هستند و ۳۲ نفر در عرصه رقابت حضور دارند.

به گزارش ایرنا، از مجموع ۱۳۷ نامزد تایید صلاحیت شده برای حضور در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه گنبدکاووس، رامیان و مینودشت، ۱۲۵ نفر در عرصه رقابت باقی ماندند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری یازدهم اسفندماه برگزار می‌شود.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایرنا