تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در بخش‌های گوناگون، رفع مشکلات آب آشامیدنی مناطق شهری و روستایی و توسعه زیرساخت‌های شهرک و نواحی صنعتی از اولویت‌های مهم در توزیع اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای امسال این شهرستان مرزی است.

«محمدجان پاشی‌زاده» در جلسه هماهنگی و تبیین اولویت‌های توزیع اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای گنبدکاووس درسال ۱۴۰۳ افزود: مدیران ادارات و نهادهای این شهرستان موظف‌اند مطابق دستورالعمل ابلاغی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان نسبت به ارائه پروژه‌های اولویت دار خود حداکثر تا ۱۹ فروردین ماه جاری به فرمانداری اقدام کنند.

وی اضافه کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در بخش‌های اداری، آموزشی (مدرسه سازی)، ورزشی، طرح هادی و عمران روستایی، بهداشت و درمان، گردشگری، مرمت جاده‌های روستایی و بین مزارع، جمع آوری آب‌های سطحی و بهبود عبور و مرور و نیز بخش کشاورزی از دیگر اولویت‌ها در توزیع اعتبارات امسال خواهد بود.

پاشی زاده ادامه داد: ادارات و نهادها در اعلام پروژه‌های عمرانی خود، طرح‌های مصوب سفر اول و دوم ریاست جمهوری، مصوبات جلسه شورای اداری مشترک شهرستان با استان و نیز پروژه‌هایی که از قبل دارای مصوبه و موافقت نامه سازمان مدیریت و برنامه ریزی هستند را مدنظر قرار دهند.

وی همچنین از مدیران ادارات و نهادهای گنبدکاووس خواست تا لیست پروژه‌های قابل افتتاح تا هفته دولت و دهه مبارک فجر امسال را نیز به فرمانداری اعلام کنند.

دراین نشست برخی مدیران گنبدکاووس هم خواستار اهتمام ویژه مدیران استانی به تخصیص اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام این شهرستان شدند.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایرنا