مردم مقداری به کم شدن یکی از معضلات شهر امیدوار شده بودند که با روی کار آمدن شورای شهر جدید که سه تن از آنان در دوره قبلی شورای شهر در تایید این طرح نقش داشتند اینبار با شهردار جدید تصمیم بر تعلیق این پروژه گرفتند.

پایگاه اخبار گنبد – فریدون قارئی: در دور قبلی شورای شهر که کمتر از دو سال از آن می گذرد، برای میدان بسیج گنبدکاووس کلنگ زنی پرسروصدایی صورت گرفت که قرار است روگذاری در این میدان احداث شده تا معضل ترافیک همیشگی این نقطه از شهر کنترل شود. (هرچند همان‌ ابتدا نیز خیلی از همشهریان به بنده می‌گفتند چشممان آب نمی‌خورد سرانجامی داشته باشد ولی در جواب میگفتیم ان شاءالله که به نتیجه برسد)

مردم شهر مقداری به کم شدن یکی از معضلات شهر امیدوار شده بودند که با روی کار آمدن شورای شهر جدید که سه تن از آنان در دوره قبلی شورای شهر در تایید این طرح نقش داشتند اینبار با شهردار جدید تصمیم بر تعلیق این پروژه گرفتند.

این در حالیست که ترافیک این نقطه کماکان‌ پابرجاست. حال باید مسئولان پاسخگو باشند برای کنترل ترافیک این نقطه چه طرح و برنامه ای به جز روگذری که تعلیق شده است دارند؟ و اینکه به گفته شهردارجدید گنبدکاووس، برای این طرح مطالعات دقیق صورت نگرفته و ضرورت یا عدم آن نیاز به مطالعات دقیق تر و بیشتر دارد، اگر تصمیم شورای شهر دوره قبلی اشتباه بوده باشد نیز بهتر است تصمیم گیرندگان این پروژه ناقص پاسخگو باشند که چرا بدون تحقیقات کافی این پروژه کلنگ زنی شد؟

  • نویسنده : #فریدون_قارئی