فرماندار گنبدکاووس گفت: با افتتاح و کلنگ زنی هزار و ۶۰۰ پروژه عمرانی و اقتصادی طی دهه فجر، دو هزار و ۵۶۰ شغل پایدار در شهرستان گنبدکاووس ایجاد می‌شود.

مهدی دهرویه ظهر یکشنبه در حاشیه آئین افتتاح متمرکز پروژه‌های دهه فجر گنبدکاووس که با حضور استاندار گلستان برگزار شد، در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: از مجموع هزار و ۶۰۰ طرح پیش بینی شده برای این شهرستان در دهه فجر، ۶۳ پروژه به حوزه عمرانی با اعتبار ۱۸۵ میلیارد و ۴۹ میلیون تومان اختصاص دارد و از این تعداد پروژه ۳۱۳ طرح با اعتبار ۳۶۴ میلیارد و ۲۴۴ میلیون تومان افتتاح می‌شود و تعداد ۲۷۶ پروژه با اعتبار ۵۴۹ میلیون و ۲۹۴ میلیون تومان کلنگ زنی می‌شود.

فرماندار گنبدکاووس افزود: در حوزه اقتصادی هم دو طرح با اعتبار ۶۸۵ میلیارد تومان با اشتغال هزار و ۶ نفر کلنگ زنی و تعداد هزار و ۳۲۲ طرح با اعتبار ۲۱۴ میلیارد و ۷۴۴ میلیون تومان و اشتغال هزار و ۵۵۴ نفر افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: مجموع پروژه‌هایی که در این ایام افتتاح و یا کلنگ زنی می‌شود هزار و ۳۲۴ طرح با اعتبار ۸۹۹ میلیارد و ۷۴۴ میلیون تومان و اشتغال دو هزار و ۵۶۰ نفر است.

وی گفت: مجموع ۶۵ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۸۷۰ میلیارد و ۴۹ میلیون ریال و اشتغال هزار و ۶ نفر طرح‌های کلنگ زنی می‌شود و هزار و ۵۳۵ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۵۸۷ میلیارد و ۹۸۸ میلیون تومان افتتاح می‌شود.

گفتنی است، مرکز ام. آر. آی با اعتبار ۵۰۰ هزار میلیون ریال، توسعه بخش ۲۰۳ ولت برق فجر گنبدکاووس با اعتبار ۴۳۰ هزار میلیون ریال، هنرستان ۱۲ کلاسه با اعتبار ۱۷ هزار میلیون ریال، توسعه بخش ۶۳ کیلو وات فجر گنبد با اعتبار ۲۶۰ هزار میلیون ریال، خفر و تجهیز سه حلقه چاه با اعتبار ۳۰۰ هزار میلیون ریال، مقاوم سازی مسکن روستایی با اعتبار ۲۵۴ هزار میلیون ریال از مهم‌ترین طرح‌هایی بود که امروز به بهره برداری رسید.

  • منبع خبر : خبرگزاری مهر