فرمانده انتظامی گلستان گفت: سه سارق مسلح در درگیری شبانه مسلحانه با نیروهای انتظامی شهرستان گنبدکاووس در شرق این استان زمین‌گیر شدند.

سردار محمدسعید فاضل‌دادگر دوشنبه شب در مصاحبه با خبرنگار ایرنا در خصوص جزییات این درگیری اظهار کرد: با توجه به شکایت چند نفر از شهروندان مبنی بر وقوع چند فقره سرقت مسلحانه در شب‌های ماه مبارک رمضان در این شهرستان، پلیس با تشکیل چندین تیم از کارآگاهان زبده آگاهی و عوامل مجرب انتظامی، موفق شد یک باند سارقان مسلح را شناسایی کند.

وی بیان کرد: اعضای این باند که به دلیل انجام ۲ سرقت مسلحانه موتورسیکلت تحت تعقیب انتظامی شهرستان گالیکش نیز قرار داشتند، شبانه با ورود به شهرستان گنبدکاووس اقدام به ارعاب و تهدید شهروندان با سلاح گرم و سرقت موتورسیکلت، موبایل و سایر لوازم از آنها می‌کردند.

فاضل دادگر تصریح کرد: امشب و در ساعاتی قبل، عوامل انتظامی با گسترش اشراف اطلاعاتی، موفق به شناسایی محل تردد سارقان در کمربندی جنوبی شهر شدند.

فرمانده انتظامی گلستان‌ یادآور شد: اما سارقان که به سلاح وینچستر مسلح بودند به محض مشاهده ماموران بدون توجه به فرمان ایست پلیس، به سمت آنان تیراندازی و وسیله نقلیه سازمانی ماموران را مورد اصابت قرار دادند.

فاضل‌دادگر ادامه داد: ماموران ضمن به‌کارگیری قانون بکارگیری سلاح به سمت آنها تیراندازی و هر سه نفر آنها را نیز زمین‌گیر کردند.

وی اضافه کرد: در این حادثه یک قبضه سلاح وینچستر که سارقان به وسیله آن به سمت پلیس حمله کرده بودند به همراه چندین فشنگ کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: هر سه سارق مسلح نیز به بیمارستان منتقل شد و تحت تدابیر شدید حفاظتی قرار گرفتند.

فاضل‌دادگر با تاکید بر این که امنیت خط قرمز پلیس است، هشدار داد: پلیس در برخورد با عوامل ناامنی و سارقان مسلح کوچکترین مماشاتی نداشته و طبق قانون با آنها برخورد خواهد کرد.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایرنا