استاندار گلستان با اشاره به برخی کمبودهای آموزشی استان مانند کلاس درس گفت: خیرین از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون افزون ۱۲ هزار میلیارد ریال برای تکمیل زیرساخت‌های سخت‌افزاری آموزش گلستان هزینه کردند.

علی‌محمد زنگانه روز شنبه در آیین بازگشایی مدارس در شهرستان آق قلا اظهار داشت: همچنین در این مدت هشت هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال برای توسعه شبکه دیجیتال و استقرار فیبرنوری سرمایه‌گذاری شد تا بستر مناسب آموزش و در ادامه اشتغال برای دانش‌آموزان، دانشجویان و دانش‌آموختگان گلستان فراهم شود.

وی افزود: اتحاد، انسجام، وحدت و هم افزایی، راز پیشرفت است و انتظار داریم با استمرار اتحاد اقوام، نخبگان و علمای گلستان شاهد به ثمر نشستن چشم اندازها و برنامه‌ها باشیم.

استاندار گلستان ادامه داد: در جامعه امروز باید نقش محوری خانواده ها بسیار جدی گرفته و به آن در مسیر تعلیم و تربیت فرزندان توجه شود.

زنگانه گفت: سرانه درآمدی گلستان با وجود درآمد ناخالص، منابع الهی و امکانات بسیار، کمتر از نصف میانگین کشور است که باید به میانگین کشور برسد.

وی بیان کرد: محدوده شمالی گلستان قابلیت توسعه صنعتی را دارد و در دولت سیزدهم جزو پنج استان برتر با رشد صنعتی بالا قرار گرفته است.

وی بیان کرد: در دولت سیزدهم گلستان تبدیل به کارگاه بزرگ شده و با تخصیص به موقع اعتبار، هزار و ۲۰۰ پروژه نیمه تمام به زیر ۸۰۰ رسیده است.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایرنا