وضعیت فعلی استقرار دستفروشان در حریم محورهای مواصلاتی غیرقابل قبول است و از همه دستگاه‌های مرتبط می‌خواهیم که در اجرای روند جمع‌آوری و ساماندهی آنها با ما همکاری داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم : مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان از ساماندهی دستفروشان برای ارتقای ضریب ایمنی راه‌ها با کمک دستگاه‌های قضایی و انتظامی خبر داد و گفت: طرح ضربتی راهداری با هدف زیباسازی و افزایش ایمنی راه‌های استان اجرا می‌شود.

عادل مصدقی: وضعیت فعلی استقرار دستفروشان در حریم محورهای مواصلاتی غیرقابل قبول است و از همه دستگاه‌های مرتبط می‌خواهیم که در اجرای روند جمع‌آوری و ساماندهی آنها با ما همکاری داشته باشند.

وی گفت: نصب بنرهای اطلاع‌رسانی، ارسال موضوع دستفروشان حاشیه راه به شورای تامین استان و شهرستان‌ها، تهیه محتواهای رسانه‌ای در قالب اقدامات فرهنگی و اجتماعی، نصب تابلوهای توقف ممنوع و اعمال قانون برای خودروهایی که از دست‌فروشان خرید می‌کنند، می تواند در ساماندهی آنها نقش مهمی ایفا کند.

غیرفعال کردن کارت هوشمند کامیون‌های یدک‌کش عرضه محصولات کشاورزی، همکاری و هماهنگی منسجم و مستمر ادارات تابعه شهرستانی جهت اجرای احکام قضایی و برنامه‌ریزی برای ساماندهی دست‌فروشان از مهم‌ترین مواردی است که می‌تواند برای ساماندهی آنها پیگیری شود.

  • منبع خبر : تسنیم