سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس گفت: در بازی مقابل هورسان رامسر مستحق باخت نبودیم و با بدشانسی بازی را واگذار کردیم.

احد ارمشی پس از شکست سه بر یک تیم شهرداری مقابل هورسان رامسر به خبرنگاران بیان کرد: اگر اندکی شانس یار تیم ما بود به جای شکست سه بر یک باید با همین نتیجه پیروز میدان می‌شدیم.

وی بابیان اینکه بازی برد و باخت دارد افزود: امروز شاهد بازی پایاپای و با کیفتی از هر دو تیم شاهد بودیم و از بازیکنانم که همه تلاش خود را انجام دادند تشکر می‌کنم.

ارمشی اضافه کرد: تیم شهرداری گنبدکاووس پس از هفت باخت متوالی از لحاظ روحی هنوز به باور پیروزی نرسیده که همه تلاش ما ارتقای روحیه بازیکنان برای ادامه بازی های لیگ برتر و ارتقای جایگاه تیم است.

سرمربی شهرداری گنبدکاووس ادامه داد: به کمک همه هواداران و مردم نیاز داریم و مردم باید با حضور پرشور در بازی‌های خانگی تیم شهرداری را حمایت کنند تا چراغ این رشته سنتی و پرطرفدار ورزشی که مسوولان شهرستان هم برای آن هزینه کردند، در گنبدکاووس روشن بماند.

وی گفت: برابر قوانین و مقررات اجازه جذب بازیکن جدید نداریم و باید با شرایط فعلی و بازیکنانی که در اختیار داریم به بازی‌ها ادامه دهیم.

ارمشی افزود: امروز همه باید کمک کنیم تا تیم شهرداری به جایگاه بهتری در جدول دست یابد و از خطر سقوط به دسته (لیگ) پایین تر جلوگیری کنیم زیرا در صورت سقوط جبران آن بسیار سخت خواهد بود.

وی با قدردانی از تلاش کادر فنی قبلی تیم شهرداری گنبدکاووس، اضافه کرد: به سبب فاصله نزدیک بازی‌ها و بُعد مسافتی که بین شهرهایی که با آنها بازی داریم، فرصت تمرین کردن را از ما سلب کرده و فقط باید روی مسائل روحی و روانی بازیکنان کار کنیم.

ارمشی ادامه داد: بازی‌های شهرداری گنبدکاووس که در لیگ باقی مانده با تیم‌هایی است که در جدول بالاتر از تیم ما و روحیه بهتری دارند، بنابراین همه بازی‌های شهرداری با حریفان سخت است و ما باید از لحاظ روحی با بازیکنان کار کنیم تا باور بردن در آنها تقویت شود.

سرمربی تیم شهرداری گنبدکاووس گفت: همه تلاش خود را برای ارتقای روحیه بازیکنان برای پیروزی در بازی‌ها و ارتقای جایگاه والیبال این شهرستان انجام خواهم داد اگرچه این راه دشوار خواهد بود.

همچنین سرمربی هورسان رامسر هم پس از پیروزی سه بر یک تیمش مقابل شهرداری گنبدکاووس به خبرنگاران گفت: بازی خوبی و با کیفیت فنی بالایی از هر دو تیم شاهد بودیم و تیم ما با عملکرد خوب در دفاع و حمله موفق به پیروزی در این دیدار شد.

رحمان محمدی‌راد افزود: تماشاگران گنبدی برای تشویق تیم خود سنگ تمام گذاشتند و ما در برخی دست‌ها چند امتیاز از تیم شهرداری عقب افتادیم اما تسلیم نشدیم و به بازی برگشتیم.

وی اضافه کرد: بازی بعدی تیم ما با گیتی پسند اصفهان در رامسر است و تلاش داریم بازی باخت دور رفت به این تیم را جبران کنیم.

به گزارش ایرنا، تیم شهرداری گنبدکاووس با این شکست، هشتمین باخت متوالی خود را به دست آورد و از ۱۸ بازی خود با ۱۲ شکست و ۶ پیروزی در جایگاه دوازدهم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر باقی ماند.

این تیم چهارشنبه هفته ۲۸ دی در هفته نوزدهم مسابقات در یزد به مصاف ایفا سرام اردکان می‌رود.

تیم والیبال گنبدکاووس که سال‌هاست در مسابقات لیگ برتر شرکت دارد امسال برای پنجمین بار با نام شهرداری در این رقابت‌ها شرکت کرده است.

تیم شهرداری گنبدکاووس در فصل قبل مسابقات رتبه دهم را کسب کرده بود.

گنبدکاووس با ۴۱۱ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است و رشته والیبال در بین مردمان این شهرستان علاقمندان زیادی دارد.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایرنا