تیم والیبال سریک گنبدکاووس در شرایطی که نیمی از سالن ورزشی المپیک این شهر مملو از بانوان تماشاگر بود در سومین بازی مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال زنان در خانه با نتیجه سه بر یک سایپا تهران را برد و راهی دیدار فینال شد

مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر زنان روزهای پنج‌شنبه ششم بهمن (دور رفت) و سه‌شنبه ۱۱ بهمن (دور برگشت) با چهار دیدار پیگیری و صعود تیم پیکان با ۲ پیروزی متوالی مقابل ذوب‌آهن قطعی شد و تیم‌های سریک گنبدکاووس و سایپا تهران در دیدارهای رفت و برگشت این مرحله یک بر یک مساوی شدند تا دیدار سوم آنها تعیین کننده دیگر فینالیست این رقابت‌ها باشد.

در بازی این ۲ تیم که امروز دوشنبه در سالن المپیک گنبدکاووس برگزار شد شاگردان نیلوفر حجتی در تیم سریک دست اول را با نتیجه ۲۰ بر ۲۵ به حریف واگذار کردند اما در دست دوم با نتیجه ۲۷ بر ۲۵ موفق به شکست سایپا شدند.

بازیکنان سریک با کسب انرژی از این پیروزی دست‌های سوم و چهارم را هم با نتایج ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۷ به نفع خود پایان داده و به عنوان دومین فینالیست به مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر زنان صعود کردند.

به این ترتیب سایپا از گردونه رقابت برای مقام اول و دومی لیگ برتر زنان کنار رفت تا به صورت مشترک با تیم ذوب‌آهن اصفهان به کسب مقام سوم قناعت کند.

سرمربی تیم والیبال سریک گنبدکاووس با تبریک این پیروزی به بازیکنان و تماشاگران گفت: بازی اول دور رفت خود در مرحله نیمه نهایی را مقابل سایپا شکست خوردیم اما با وجود داشتن بازیکن مصدوم در دور برگشت این تیم را شکست دادیم و امروز هم بار دیگر با اقتدار پیروزی خود را تکرار کردیم.

نیلوفر حجتی افزود: تمام نکات فنی لازم به بازیکنان گفته شد و تمرینات کافی را هم انجام دادند و با قدرت توانستند پیروز میدان باشند و امیدواریم بار دیگر در دیدار فینال با ارائه عملکری به مثل امروز موفق به کسب عنوان قهرمانی شویم.

طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ تیم سریک گنبدکاووس روز جمعه ۲۱ بهمن به مصاف تیم پیکان خواهد رفت.

به گزارش ایرنا، بر اساس جدول نتایج بازی‌های لیگ برتر تا قبل از شروع مرحله نیمه نهایی تیم‌ پیکان تهران با ۱۳ برد و ۳۹ امتیاز، سریک گنبد با ۱۳ برد و ۳۸ امتیاز، سایپا تهران ۱۰ برد و ۳۰ امتیاز، ذوب آهن اصفهان با هشت برد و ۲۵ امتیاز، مس رفسنجان با پنج برد و ۱۵ امتیاز، طلوع‌مهر یزد با پنج برد و ۱۵ امتیاز، جهان‌بین چهارمحال با یک برد و سه امتیاز و صدیق گفتار وارنا با یک برد و سه امتیاز به ترتیب جایگاه‌های اول تا هشتم مرحله اول لیگ را از آن خود کرده بودند.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایرنا