معاون توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی گلستان گفت: نمایشگاه عرضه کالاهای اساسی از ۲۰ اسفند در پنج شهرستان گلستان دایر شده و از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ عصر در خدمت مردم است.

حسین پهلوانان شامگاه دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: نمایشگاه عرضه کالاهای اساسی از ۲۰ اسفند در پنج شهرستان استان گلستان دایر شده و از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ عصر و در صورت نیاز و استقبال تا هشت شب قابل تمدید است.

معاون توسعه بازرگانی و تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی گلستان درباره این نمایشگاه عرضه کالاهای اساسی گفت: بر اساس تفاهم نامه وزارت جهادکشاورزی و اتاق تعاون، در نمایشگاه عرضه کالاهای اساسی اقلامی همچون مرغ، گوشت قرمز منجمد، شکر، برنج تنظیم بازاری، برنج محلی، شیرینی، آجیل، لبنیات و همچنین تخم مرغ، خرما، رب، ماکارونی، حبوبات، کنسرو، لوازم بهداشتی و غیره عرضه خواهد شد.

وی افزود: این نمایشگاه در پنج شهرستان گرگان، گنبدکاووس، علی آباد کتول، بندرترکمن و بندرگز برپا شده که در گرگان کیلومتر یک جاده آق قلا، گنبدکاووس: جاده آزادشهر پشت بازار روس ها انبار هفت هزار تنی تعاون روستایی، در بندرترکمن: بلوار عابدی کر به سمت گمیشان قبل از پمپ گاز سی ان. جی بازارچه، در بندرگز؛ خیابان پاسداران غربی کوچه مسجد جامع محوطه مسجد جامع و در علی آبادکتول: خیابان کارخانه پنبه، اتحادیه تعاون روستایی واقع شده شده ست.

پهلونان ادامه داد: در این نمایشگاه ها، کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در آستانه سال جدید با قیمت حداقل ۱۰ درصد و برخی اقلام تا ۳۰ درصد زیر قیمت بازار به دست مصرف کننده می رسد.

  • منبع خبر : خبرگزاری مهر