سرمربی والیبال شهرداری گنبدکاووس گفت: کسب ۲ پیروزی متوالی در لیگ برتر، روحیه بازیکنان را بالا برده و شهرداری گنبدکاووس مستحق پیروزی در شهرآورد والیبال گلستان است.

حبیب کوزه‌لی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همه بازی‌های باقی‌مانده برای شهرداری گنبدکاووس اعتباری برابر با یک مسابقه فینال دارد و به همین دلیل فرصتی برای اشتباه نداشته و بدون توجه به نام و جایگاه حرفیان فقط برای سه امتیاز به میدان می‌رویم.

وی به برگزاری مسابقه فردای تیمش مقابل پاس گرگان اشاره کرد و گفت: با توجه به شناخت کامل از این تیم به پیروزی مقابل پاس گرگان امیدوارم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس همچنین گفت: پاس گرگان با وجود کسب چند شکست متوالی از تیم‌های خوب لیگ برتر است.

کوزه‌لی ابراز امیدواری کرد: در بازی عصر فردا (چهارشنبه) مقابل پاس گرگان تیم شهرداری گنبدکاووس با حمایت تماشاگران به سومین پیروزی متوالی دست یابد.

به گزارش ایرنا، تیم شهرداری گنبدکاووس در فاصله هشت هفته مانده به پایان مرحله مقدماتی با ۶ پیروزی، ۱۲ باخت و کسب ۲۰ امتیاز در رده سیزدهم و پاس گرگان با ۹ پیروزی و ۹ شکست و ۲۴ امتیاز در رده نهم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر والیبال قرار دارند.

گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است و رشته والیبال در بین مردمان این شهرستان بویژه ترکمن‌ها علاقمندان زیادی دارد.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایرنا