هفته قبل خبر داده بودیم که از قبض‌های میلیونی شوکه نشوید... ولی آش به قدری شور بود که پیامهای زیادی از شهروندان به پیام رسان های مجازی پایگاه اخبار گنبد مبنی بر قبض‌های برق یک تا چند میلیونی رسید.

فریدون قارئی، پایگاه اخبار گنبد: هفته قبل خبر داده بودیم که از قبض‌های میلیونی شوکه نشوید… ولی آش به قدری شور بود که پیامهای زیادی از شهروندان به پیام رسان های مجازی پایگاه اخبار گنبد مبنی بر قبض‌های برق یک تا چند میلیونی رسید.

برخی شهروندان برایشان‌ سوال پیش‌ آمده آیا در شهرهای بزرگ هم مبالغ قبض برق بدین شکل تصاعدی بالا رفته یا فقط در گنبدکاووس اینگونه است؟

باید دید مسئولین اداره برق شهرستان گنبدکاووس چه توضیح قانع کننده‌ای بر این موضوع دارند؟

آیا فرماندار محترم شهرستان پیگیر این‌ مبالغ بالا که هوش از سر شهروندانی‌ که در اوضاع اقتصادی مناسبی هم قرار ندارند برده است می‌شوند؟

آیا نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی به عنوان یکی از آخرین پیگیری‌های خدمتش قبل از پایان ماموریت در مجلس دوره یازدهم می‌تواند موضوع را پیگیری و از شدت سنگینی قبض‌ها بکاهد؟

همچنین سوال و تعجب دیگر شهروندان گنبدی این است که بر خلاف دوره های قبلی که قبض‌ها یکماهه یا ۴۵ روزه یا حداکثر ۲ماهه صادر می‌شد، چرا این دوره ۳ماه طول کشید تا قبض برق صادر شود؟ آیا علت تصاعدی شدن و افرایش زیاد مبالغ قبض‌ها همین هست یا چه چیزی دیگری؟

ذکر این نکته هم‌ لازم‌ است برخی از مشترکین هم قبض‌هایشان صفر تومان در نظر گرفته شده است.

قبض های برق میلیونی صدای شهروندان گنبدی را درآورد

  • نویسنده : فریدون قارئی