انتصاب سرپرست شرکت صنایع پتروشیمی گلستان موجب شد تا سهامداران این مجموعه که با تلاش های دولت سیزدهم پس از 18 سال در مسیر مشخص و رو به جلو قرار گرفته از بلاتکلیفی خارج شوند.

استاندار گلستان در نخستین روز از هفته خبر از انتصاب سرپرست شرکت صنایع پتروشیمی گلستان داد.

براساس اعلام روابط عمومی استانداری گلستان علی‌محمد زنگانه در این خصوص گفت: با صدور حکمی از سوی مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس به عنوان سهامدار اصلی و سرمایه‌گذار، سرپرست شرکت صنایع پتروشیمی گلستان منصوب شد.

وی بیان کرد: براساس این حکم، «محمدرضا یزدانی‌کاشانی» به عنوان سرپرست شرکت صنایع پتروشیمی گلستان انتخاب شد.

وی تصریح کرد: یکی از نشانه‌های دولت سیزدهم صدق در وعده‌های اعلامی آن است که با تلاش‌های انجام شده در این دولت، در یک ماراتن ۱۸ ماهه، انتظار ۱۸ ساله مردم گلستان به پایان رسید و در نهایت با ورود شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، بلاتکلیفی سهامداران این پروژه به اتمام رسید و پروژه پتروشیمی خلیج فارس در یک مسیر مشخص قرار گرفت.

استاندار گلستان گفت: پس از رفع موانع حقوقی این پروژه با همکاری سیستم قضایی و همچنین رفع موانع اجرایی پروژه شامل تسویه حساب بدهی پتروشیمی گلستان به شرکت ملی پتروشیمی، تامین ۷۰۰ میلیون یورو تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی، باز شدن نماد بورسی پتروشیمی گلستان در بازار فرابورس و امکان خرید و فروش سهام، این پروژه در مسیر مناسبی قرار گرفته است.

زنگانه اضافه کرد: تلاش ما بر این بود که با ورود سهام پتروشیمی خلیج فارس به بازار بورس، با تعیین مدیرعامل برای پتروشیمی گلستان، مسیر اجرایی پروژه سرعت گرفته و به فضل پروردگار تا پایان دولت سیزدهم پتروشیمی گلستان به محصول برسد.

وی ادامه داد: خوشبختانه در هفته دولت این خبر خوش به مردم گلستان اعلام شد که سرپرست شرکت صنایع پتروشیمی گلستان منصوب شده تا با ورود رییس جمهور به این استان در سفر دوم، رسما عملیات اجرایی پروژه آغاز شود.

زنگانه تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم در این مسیر خدمت‌رسانی با دعای خیر مردم هر روز خبرهای خوش و امیدوار کننده را برای مردم شایسته استان گلستان داشته باشیم.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایرنا