حادثه ضرب و جرح یکی از پاکبانان شهرداری علی‌آبادکتول پنجشنبه ۱۹ خرداد رخ داد و همان زمان بلافاصله پرونده برای رسیدگی به این موضوع در دادسرای این شهرستان تشکیل شد.

در پی وقوع درگیری و ضرب و شتم کارگر شهرداری علی‌آبادکتول در محل ساختمان سازمان خدمات شهری و فضای سبز این شهرداری توسط برادر پیمانکار خدمات شهری، این شرکت و افراد موثر در درگیری تا اطلاع ثانوی از کار تعلیق شدند.

ورود دادستانی به ضرب و شتم کارگر شهرداری علی آبادکتول

پس از وقوع این درگیری، دو طرف پرونده با حضور در مرجع قضایی و انتظامی شکایت خود را مطرح کرده و موضوع در دستور کار دستگاه قضایی و انتظامی قرار گرفت.
حسینعلی ایزد دادستان علی‌آبادکتول در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان تاکید کرد: علاوه بر پرونده ضرب و شتم از باب نقض حقوق شهروندی هم برای این موضوع پرونده تشکیل شده است.

وی گفت: حادثه ضرب و جرح یکی از پاکبانان شهرداری علی‌آبادکتول پنجشنبه ۱۹ خرداد رخ داد و همان زمان بلافاصله پرونده برای رسیدگی به این موضوع در دادسرای این شهرستان تشکیل شد.

دادستان علی‌آباد افزود: از شهردار هم درباره این حادثه توضیح خواسته شده و دستور پیگیری موضوع و ارائه گزارش فوری صادر شد و شهردار نیز تا زمان تکمیل تحقیقات پرونده، پیمانکار و سایر طرفین درگیر در این حادثه را از کار تعلیق کرده است.

  • منبع خبر : فارس