حادثه روز گذشته سقوط سنگ به دلیل فرسایش خاک در ارتفاع اول آبشار شیرآباد شهر خان‌ببین این شهرستان ۲ کشته و چهار مجروح برجای گذاشت که بر اساس آخرین پیگیری‌ها حال مصدومان مساعد است.

فرماندار رامیان گفت: حادثه روز گذشته سقوط سنگ به دلیل فرسایش خاک در ارتفاع اول آبشار شیرآباد شهر خان‌ببین این شهرستان ۲ کشته و چهار مجروح برجای گذاشت که بر اساس آخرین پیگیری‌ها حال مصدومان مساعد است.

مهدی استیری: در این حادثه که روز گذشته در آبشار شیرآباد رخ داد ۲ کودک سه و ۹ ساله به دلیل شدت ضربه ناشی از سقوط سنگ در محل جان باختند و مصدومان هم توسط نیروهای امدادی و اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی علت این حادثه را طبیعی اعلام کرد و از مردم و گردشگران خواست در زمان حضور و گردش در آبشار شیرآباد حتما در محل‌های تعبیه شده توسط شهرداری مستقر شوند و از حرکت در دامنه آبشار و لبه صخره و نقاطی که احتمال افتادن سنگ وجود دارد پرهیز کنند.

فرماندار رامیان بیان کرد: این حادثه و نگرانی از سقوط سنگ باعث شد تا به اداره راه توصیه کنیم از مسیر کوهستانی اولنگ که روستاهای زیادی از آن تردد می‌کنند و احتمال ریزش سنگ درآن وجود دارد بازدید کرده و با انجام عملیات ویژه در نقاط حساس سنگ‌های خطر آفرین را تثبیت کرده و یا به مناطق پایین‌دست انتقال دهند.=

  • منبع خبر : ایرنا