توافقنامه احداث یک واحد مدرسه شش کلاسه در شهر صادق آباد از توابع گالیکش توسط شرکت سیمان پیوند گلستان در محل این کارخانه به امضای حسین چهرگانی، مدیرعامل شرکت سیمان پیوند گلستان، وحید فراهی، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان گلستان رسیده و تبادل گردید.

روز شنبه مورخه ۱۴۰۱/۱۱/۰۱، توافقنامه احداث یک واحد مدرسه شش کلاسه در شهر صادق آباد از توابع گالیکش توسط شرکت سیمان پیوند گلستان در محل این کارخانه به امضای حسین چهرگانی، مدیرعامل شرکت سیمان پیوند گلستان، وحید فراهی، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان گلستان رسیده و تبادل گردید.

در این مراسم که با حضور مسئولین ادارات شهرستان و استان، از جمله جوان حاذق‌خواه، فرماندار شهرستان گالیکش، فراهی، مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان، حسنعلی خسروی، رئیس آموزش و پرورش شهرستان گالیکش و جمعی از مدیران و کارکنان کارخانه انجام حضور داشتند.

امضا توافقنامه احداث مدرسه توسط شرکت سیمان پیوند گلستان

در ابتدا مهندس چهرگانی، مدیر عامل شرکت سیمان پیوند گلستان ضمن خیر مقدم به مهمانان، احداث مدرسه توسط شرکت سیمان پیوند گلستان را از افتخارات این شرکت در این شهرستان محروم بر شمرد و اذعان داشت: اینگونه امور که همواره موجب تاثیرات ماندگار در طول زمان می‌باشد، موجب پیشرفت و ترقی در منطقه خواهد شد؛ ضمن اینکه اجر و پاداش آن همیشگی است.

سپس وحید فراهی، مدیر کل نوسازی مدارس استان، این حرکت جهادی توسط شرکت سیمان پیوند گلستان را دارای ارزش‌های والا بر شمردند و از مهندس چهرگانی و همه دست اندرکاران تقدیر و تشکر نمودند.

در ادامه دکتر جوان، فرماندار شهرستان گالیکش با اشاره به خدمات گسترده کارخانه سیمان پیوند گلستان در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، خاطر نشان نمودند: با توجه به محرومیت این شهرستان احداث مدرسه توسط کارخانه سیمان پیوند گلستان حرکتی ارزشمند و قابل تحسین می‌باشد و از مدیران این شرکت بخصوص مهندس چهرگانی، مدیرعامل این شرکت و مهندس فرهادی مدیر کارخانه سیمان پیوند گلستان تشکر می‌گردد…

امضا توافقنامه احداث مدرسه توسط شرکت سیمان پیوند گلستان

 

در پایان مراسم نیز از محل احداث مدرسه در شهر صادق آباد بازدید میدانی به عمل آمد و عملیات اجرایی با هماهنگی مسئولین مربوطه آغاز گردید.

شایان ذکر است این مدرسه شش کلاسه با اعتباری برابر ۸۵ میلیارد ریال و با تامین هزینه کامل توسط شرکت سیمان پیوند گلستان احداث می‌گردد.

  • منبع خبر : روابط عمومی شرکت سیمان پیوند گلستان