فرماندار گنبدکاووس از مدیران مرتبط خواست اهتمام ویژه‌ای برای رفع موانع تحویل زمین ساخت بیمارستان ۴۰۰ تخت‌خوابی این شهرستان داشته باشند.

مهدی دهرویه عصر سه‌شنبه در جلسه شورای اداری گنبدکاووس بیان داشت: با وجود پیگیری‌های نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی و استاندار گلستان در سطح ملی و استانی برای واگذاری زمین مورد نیاز ساخت بیمارستان ۴۰۰ تخت‌خوابی مدیران مرتبط در گنبدکاووس هنوز اقدام خاصی برای رفع موانع تحویل زمین انجام ندادند.

موافقت اصولی ساخت بیمارستان ۴۰۰ تخت‌خوابی گنبدکاووس در تاریخ ۱۹ فروردین ۱۳۹۳ صادر شده و ۷۲ ماه اعتبار داشت که پس از آن به مدت یکسال تمدید شد اما به سبب عدم تامین زمین مناسب تاکنون اجرایی نشده است.

دهرویه، پیگیری جذب اعتبارات مصوب برای تکمیل جاده موسوم به نفت و اعتبارات مرتبط با سفر سال قبل رییس جمهور به گلستان از سوی مدیران دستگاه‌های اداری و اجرایی گنبدکاووس را ضروری و یکی از ملاک‌های ارزیابی سالانه مدیران این شهرستان دانست و گفت: مدیران موظف هستند در راستای سیاست‌های دولت سیزدهم و نماینده عالی آن در استان که همان خدمت صادقانه به مردم و برطرف کردن مسائل و مشکلات آنها بدور از سیاست‌زدگی است، گام بردارند.

۹۰ درصد آب‌بندان‌های غیرمجاز در گنبدکاووس تخریب شد

وی با قدردانی و ابراز رضایت از تلاش یک ساله دستگاه‌های اداری و اجرایی گنبدکاووس، افزود: در سایه تلاش، همکاری و هم‌افزایی دستگاه‌های اداری و اجرایی اقدامات خوبی در بخش‌های گوناگون از جمله آب و فاضلاب، برق، تخریب ۹۰ درصد آب‌بندان‌های غیرمجاز و اجرای طرح‌های عمرانی در روستاها و سطح شهرها انجام شده که قابل تقدیر است.

فرماندار گنبدکاووس همچنین بر ضرورت انعکاس خدمات انجام شده از طریق رسانه‌های ارتباط‌جمعی به مردم توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدماتی این شهرستان به منظور افزایش انگیزه و امید آنها تاکید کرد و از مدیران خواست تا ظرف چند روز آینده گزارش عملکرد یکساله و نیز برنامه‌های پیش‌بینی شده سال آینده خود را به فرمانداری اعلام کنند.

وی همچنین از فعالان فضای مجازی خواست تا با پرهیز از بزرگنمایی مشکلات و قومیتی کردن اقدامات انجام شده توسط مدیران، از درج مطالب خلاف واقع خودداری کنند زیرا در شرایط فعلی جامعه و تلاش دشمنان انقلاب برای ایجاد ناامیدی در گروه‌های مختلف مردم و برهم زدن امنیت جامعه، چنین اقداماتی به امنیت روانی ولی نعمتان انقلاب یعنی مردم، آسیب خواهد زد.

شهردار: از ابتدای سال آینده شهرداری گنبدکاووس در قالب ۲ منطقه (شهرداری منطقه یک و ۲ ) به شهروندان خدمات می‌دهد

شهردار گنبدکاووس هم در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های کمیته استقبال از بهار این نهاد خدماتی برای استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی، گفت: زیباسازی شهری، نصب آلمان‌های نوروزی، رنگ‌آمیزی معابر و جداول، کاشت گل و گیاهان فصلی و آسفالت معابر بخشی از این اقدامات بوده است.

سیدعلی اصغر موسوی از ارتقای رتبه شهرداری گنبدکاووس از ۹ به ۱۰ خبر داد و افزود: برهمین اساس از ابتدای سال آینده این شهرداری در قالب ۲ منطقه (شهرداری منطقه یک و ۲ ) به شهروندان ارائه خدمات خواهد داد.

وی همچنین از طلب ۲۰۰ میلیارد ریالی شهرداری گنبدکاووس از دستگاه‌های اداری و اجرایی این شهرستان خبر داد و خواستار پرداخت آن شد.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایرنا