معاون اقتصادی استاندار گلستان گفت: بزرگترین ظلمی که به گلستان شده این است که با کیفیت ترین گندم را تولید می کند اما در بحث قیمت گذاری مظلوم واقع شده است.

سید محمد دهنوی عصر پنجشنبه در همایش روز ملی گندم و نان در استان گلستان اظهار کرد: استان گلستان در حوزه اقتصادی توانست بیش از هشت درصد رشد داشته باشد.

وی از جایگاه دوم گلستان در بحث امنیت سرمایه گذاری خبر داد و افزود: طبق آمارهای اعلام شده گلستان در حوزه امنیت سرمایه‌گذاری توانسته ۲۶ پله رشد پیدا کند.

معاون اقتصادی استاندار گلستان با اشاره به اینکه بزرگترین ظلمی که به گلستان شده این است که با کیفیت ترین گندم را تولید می‌کند اما در بحث قیمت گذاری مظلوم واقع شده است، گفت: کیفیت گندم گلستان را در هیچ استان دیگری در کشور نداریم.

وی یادآور شد: جلسات حوزه گندم و آرد را مداوم برگزار و تصمیمات سخت گرفتیم و پای این تصمیمات نیز همه دستگاه‌های اجرایی و قضائی ایستادند.

دهنوی اظهار کرد: استان در خصوص توزیع نان در یک دوره‌ای با مشکل مواجه شد اما با تدبیر جدی که صورت گرفت اکنون این مشکل بر طرف شده است.

وی افزود: افزایش قیمت گندم در دولت سیزدهم یکی از مهم‌ترین اقدامات دولت بود و خودکفایی ما در موضوع گندم قطعاً اتفاق می‌افتاد.

 

کد خبر
  • منبع خبر : خبرگزاری مهر