مدیرکل فرودگاه‌های گلستان از توسعه شبکه پروازی فرودگاه بین‌المللی گرگان خبر داد و گفت: پرواز گرگان به استانبول در آینده‌ نزدیک راه‌اندازی می‌شود.

علی متانت در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر به صورت هفتگی ۹۰ پرواز از فرودگاه بین المللی گرگان در حال انجام است که این پروازها به مقاصد مختلف داخلی و خارجی انجام می‌شود.

وی افزود: مقاصد داخلی پروازهای فرودگاه گرگان به مقصد مشهد مقدس، عسلویه، تهران، کیش، زابل و زاهدان و در مقاصد خارجی نیز برای نجف و اکتائو در حال انجام است و در نظر داریم با رایزنی‌های انجام شده به زودی نسبت به راه اندازی پروازهای خارجی جدید که مناسب استان گلستان است اقدام کنیم.

مدیرکل فرودگاه‌های گلستان از توسعه شبکه پروازی فرودگاه بین المللی گرگان خبر داد و بیان کرد: با توجه به درخواست مسافران و افزایش خدمت رسانی شایسته به مردم گلستان، فرودگاه گرگان پروازهای برنامه‌ای و منظم خود در مسیر کیش-گرگان و بالعکس را پس از وقفه‌ای، مجدد برقرار کرد.

به گفته متانت، پرواز کیش-گرگان و بالعکس از دوم دی ماه جاری به صورت دو پرواز هفتگی در روزهای سه شنبه و جمعه آغاز شده که پروازهای گرگان به کیش ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه و از کیش به گرگان ساعت ۱۲ و ۴۵ دقیقه انجام خواهد شد، مسافران می‌توانند بلیط موردنظر را از طریق وب سایت‌های فروش بلیط، دفاتر فروش و یا آژانس‌های مسافرتی تهیه کنند.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایسنا