با بیان اینکه ۱ میلیون و ۴۷۶ هزار نفر از جمعیت بالای ۱۵ سال گلستان برای دریافت کارت هوشمند ملی اقدام کردند افزود: از این تعداد ۱ میلیون و ۲۷۷ هزار نفر کارت خود را تحویل گرفتند و صدور کارت برای بقیه نیز در دست اقدام است.

مدیر کل ثبت احوال گلستان در گفتگوی ویژه خبری بیست سیمای گلستان با بیان اینکه ۱ میلیون و ۴۷۶ هزار نفر از جمعیت بالای ۱۵ سال گلستان برای دریافت کارت هوشمند ملی اقدام کردند افزود: از این تعداد ۱ میلیون و ۲۷۷ هزار نفر کارت خود را تحویل گرفتند و صدور کارت برای بقیه نیز در دست اقدام است.

حمیدرضا مطیع گفت: هم اکنون ۱۵ هزار کارت نیز دفاتر خدمات و پست وجود دارد و صاحبان آن باید هر چه سریعتر برای دریافت آن مراجعه کنند.

او افزود: در گلستان فقط تا کنون ۱۱ هزار نفر برای دریافت کارت ملی هوشمند اقدامی نکرده اند.

مدیر کل ثبت احوال گلستان ادامه داد: افرادی که برای کارت ملی هوشمند اقدام کردند، اما هنوز کارت به دستشان نرسیده است می‌توانند برای آگاهی از صدور آن از طریق سامانه پیامکی و کد دستوری #۶۰۹۰*۴* اقدام کنند.

او همچنین افزود: برای سهولت در ارائه کارت هوشمند ملی دو پایگاه سیار در گرگان و گنبد دایر کردیم و به افرادی مانند کهنسالان و معلولان که نمی‌توانند حضوری مراجعه کنند خدمات می‌دهد.

  • منبع خبر : صداوسیما