پل ارتباطی روستای کورکلی - قلندرآباد بالا به هنگام بارندگی به جهت آهنی بودن سطح آن بسیار لغزنده و خطرناک است، از طرفی این پل هیچگونه علائم راهنمایی و رانندگی و بازدارنده ای هم بابت لغزنده بودن آن به هنگام خیس بودن سطح پل ندارد که همین امر باعث می شود هرچند وقت یکبار حوادث و خسارات مختلفی به شهروندان گنبدی وارد می شود.

پل ارتباطی روستای کورکلی – قلندرآباد بالا به هنگام بارندگی به جهت آهنی بودن سطح آن بسیار لغزنده و خطرناک است، از طرفی این پل هیچگونه علائم راهنمایی و رانندگی و بازدارنده ای هم بابت لغزنده بودن آن به هنگام خیس بودن سطح پل ندارد که همین امر باعث می شود هرچند وقت یکبار حوادث و خسارات مختلفی به شهروندان گنبدی وارد می شود.

این پل پرتردد که مسیر و محل اتصال چندین روستا در غرب شهر گنبدکاووس می باشد در نیمه غربی امامزاده یجیی بن زید (ع) واقع شده و توجه به آن خواسته به حق اهالی این بخش از شهرستان می باشد.

در آخرین حادثه ای که باعث شد این مسیر ساعتی مسدود شود در بارندگی روزهای جاری بود که خودروی مزدا دوکابین به دلیل لغزنده بودن پل پس از چرخش باعث انسداد مسیر تردد شد که با تلاش نیروهای مردمی و کمک سایر سرنشینان خودروهای عبوری مسیر بازگشایی شد، فکر کنید اگر بجای این خودرو این اتفاق برای یک موتورسیکلت رخ می داد آیا احتمال سقوط به رودخانه وجود نداشت؟

به نظر میرسد راهداری شهرستان گنبدکاووس با اندکی توجه می تواند این معضل همیشگی به هنگام بارندگی رفع نماید.

 

  • نویسنده : فریدون قارئی