معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه مرکزی گفت: کروکی تصادفات با خسارت بیش از ۳۰ میلیون تومان، از سیزدهم آذر، روز ملی بیمه، آنلاین می‌شود.

مجتبی حیدری، در آئین گرامیداشت روز ملی بیمه در گرگان گفت: تبلت‌هایی در اختیار پلیس قرار گرفت و آموزش‌های لازم داده شد تا در صحنه اگر تصادفی با خسارت بیش از ۳۰ میلیون تومان اتفاق افتاد، کروکی در لحظه از طریق اپلیکیشن در اختیار نمایندگی قرار گیرد.

حیدری ادامه داد: در این طرح علاوه بر حذف کروکی کاغذی، سرعت خدمات رسانی بیشتر می‌شود و احتمال جعل و تقلب از بین می‌برد.

وی اضافه کرد: همچنین از ۱۳ آذر به مدت یکماه، جرائم ثالث موتور سیکلت‌هایی که بیمه نداشتند بخشیده می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه مرکزی با اشاره به اینکه ضریب نفوذ بیمه در کشور ۱.۸ و استان گلستان ۲.۳ است، گفت: این نشان می‌دهد گلستان شرایط بهتری در عملکرد داشته و توانسته است جامعه بیشتری را تحت پوشش بگیرد، هرچند هنوز از ضریب نفوذ مورد انتظار عقب هستیم.

حیدری افزود: در کشور ۳۸ شرکت بیمه‌ای فعالیت دارند و ده‌ها شرکت در صف انتظار مجوز هستند.

وی اضافه کرد: برای بیمه تکافل، سال‌های گذشته دوره‌های آموزشی برگزار شد تا فرهنگ این بیمه گسترش یابد. پارسال ۴ شرکت مجوز تکافل را گرفتند. برخی بیمه‌ها صدور هم داشتند. آیین نامه‌ها به شرکت‌های بیمه‌ای ابلاغ شده تا با همت شبکه فروش این طرح محقق شود.

امروز در کانون طا‌های گرگان به مناسبت روز ملی بیمه، با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه مرکزی از ۲۰۰ نفر از مدیران، کارکنان، نمایندگان، ارزیابان و بازاریابان ۲۲ شرکت بیمه استان قدردانی شد.

  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان