سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس با اشاره به تعطیلی یک ماهه لیگ برتر گفت: این تعطیلی مانع تداوم روند روبه‌رشد تیم ما شده و بازیکنان را از شرایط آمادگی بدنی دور کرد.

رامین بابایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این تعطیلی بر عملکرد بیشتر تیم‌ها تاثیر منفی گذاشت و برای برگشت دوباره به مسابقات و هماهنگی بین بازیکنان همانند هفته‌های آغازین لیگ به زمان بیشتر احتیاج داریم.

وی افزود: تیم شهرداری گنبدکاووس در ۱۰ هفته لیگ برتر امسال صاحب ۶ پیروزی و چهار شکست شد که بیشتر بردهای این تیم در هفته‌های پایانی قبل از تعطیلی لیگ بود و بازیکنان به هماهنگی و اعتماد به‌نفس بالا برای پیروزی برابر حریفان رسیده بودند.

بابایی اضافه کرد: روند رو به رشد تیم شهرداری در هفته‌های پایانی قبل از تعطیلی لیگ کاملا مشهود بود و تعطیلی یک ماهه، جلوی روند رو به رشد تیم ما را گرفت.

وی ادامه داد: با شروع دوباره تمرینات شهرداری گنبدکاووس از حدود ۲ هفته قبل و در حین تمرینات ۲ بازیکن اصلی تیم به نام‌های “آقاپور و تاجر” دچار مصدومیت شدند.

گلایه سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد از تعطیلات لیگ برتر والیبال

بابایی اضافه کرد: تیم شهرداری گنبدکاووس تمام تلاش خود را برای پیروزی در این بازی خانگی و ۲ بازی دیگر تا قبل از نیم فصل انجام خواهد داد تا جایگاه خوبی در جدول داشته باشد.

تیم شهرداری گنبدکاووس در هفته دهم لیگ برتر والیبال با نتیجه سه بر ۲ تیم سایپا را در تهران شکست داد و در جایگاه ششم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر امسال قرار دارد.

به گزارش خبرنگار، فصل جدید مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران با حضور ۱۴ تیم پاس گرگان، نیان الکترونیک خراسان، سایپا تهران، راه‌یاب ملل مریوان، شهداب یزد، هورسان رامسر، مس رفسنجان، فولاد سیرجان ایرانیان، لبنیات هراز آمل، ایفا سرام اردکان، گیتی پسند اصفهان، پیکان تهران، شهرداری ارومیه و شهرداری گنبدکاووس در حال برگزاری است.

تیم والیبال گنبدکاووس که سال‌هاست در مسابقات لیگ برتر شرکت دارد امسال برای پنجمین بار با نام شهرداری در این رقابت‌ها شرکت کرده است.

تیم شهرداری گنبدکاووس در فصل قبل مسابقات رتبه دهم را کسب کرده بود.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایرنا