دبیر و سخنگوی هیات مدیره والیبال شهرداری گنبدکاووس گفت: تیم والیبال این باشگاه که فصل گذشته به لیگ دسته اول سقوط کرده بود به دنبال خرید امتیاز برای بازگشت به جمع تیم‌های حاضر در لیگ برتر است.

یحیی عباسی در جمع خبرنگاران بیان داشت: طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده در صورت جلب موافقت باشگاه مقصد، هزینه خرید این تیم لیگ برتری با کمک خیرین ورزشی گنبدکاووس و شهرداری تامین خواهد شد.

وی بیان کرد: توان و امکانات شهرداری گنبدکاووس برای تیمداری در لیگ برتر والیبال محدود است و اعضای شورای شهر از حمایت مالی یا تیمداری افراد حقیقی یا حقوقی برای کمک به تیم والیبال شهرداری استقبال می‌کند.

دبیر و سخنگوی هیات مدیره والیبال شهرداری گنبدکاووس همچنین از انتخاب سرمربی جدید تیم والیبال شهرداری خبر داد و گفت: با نظر هیات مدیره باشگاه، رحمان رئوفی به‌عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد.

وی بیان کرد: با انتخاب سرمربی جدید، تکمیل کادر فنی و جذب بازیکنان جدید آغاز خواهد شد.

وی افزود: امسال بودجه فرهنگی – ورزشی شورای اسلامی شهر گنبدکاووس ۲۵۰ میلیارد ریال تصویب شده که ۱۵۰ میلیارد ریال آن برای تیمداری والیبال هزینه خواهد شد.

عباسی اضافه کرد: فرایند انتخاب سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس از ۲ هفته قبل با انتخاب اعضای هیات مدیره والیبال شامل سه عضو شورا، شهردار و سه نفر از بزرگان و پیشکسوتان این رشته آغاز شد.

دبیر و سخنگوی هیات مدیره والیبال شهرداری گنبدکاووس ادامه داد: پس از انتخاب اعضای هیات مدیره، هفته گذشته فراخوان مربیان دارای صلاحیت و کارت مربیگری انجام شد که هشت نفر اعلام آمادگی کردند.

عباسی گفت: هشت مربی والیبال امروز یکشنبه برنامه‌های خود را اعلام کردند که اعضای هیات مدیره پس از بررسی برنامه‌ها با چهار رای موافق رحمان رئوفی را به عنوان سرمربی فصل جدید شهرداری گنبدکاووس انتخاب کردند.

تیم شهرداری گنبدکاووس در فصل قبل مسابقات والیبال لیگ برتر از ۲۶ بازی مرحله مقدماتی صاحب ۱۰ پیروزی شد و با ۲۹ امتیاز در جایگاه یازدهم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر قرار گرفت و باید به همراه شهرداری ارومیه در مرحله پلی اوت شرکت می‌کرد.

انتقاد به نحوه برگزاری مرحله پلی‌اوت از سوی ۲ تیم شهرداری گنبدکاووس و ارومیه و عدم حضور آنها در این مرحله، سبب شد تا برابر آیین نامه مسابقات این ۲ تیم به لیگ دسته یک سقوط کنند.

گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است و رشته والیبال در بین مردمان این شهرستان علاقمندان زیادی دارد.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایرنا