استاندار گلستان گفت: مناسب‌سازی مبلمان شهری برای افراد دارای معلولیت و سالمندان نیاز به بازنگری دارد.

علی‌محمد زنگانه در شورای سازمان همیاری شهرداری‌های استان گلستان اظهار کرد: برای زیباسازی و بهبود فضای سبز شهر، شهرداران در زمان صدور مجوز به رعایت الزامات قانونی توجه ویژه داشته باشند تا منجر به گسترش و جذابیت بیشتر شهرها شود.

وی بیان کرد: انتظار ما از شهرداران استان رعایت عدالت در تمامی حوزه‌های مدیریت شهری است و بدون شک این امر در ارزیابی‌ها مورد توجه خواهد بود.

وی تصریح کرد: مناسب‌سازی مبلمان شهری برای افراد دارای معلولیت و سالمندان نیاز به بازنگری دارد و توجه به آن از شاخص‌های مهم ارزیابی شهرداران است.

استاندار گلستان گفت: مدیریت سبز در توسعه شهر باعث کاهش آسیب‌های زیست محیطی و ترویج فرهنگ صحیح استفاده از منابع آب و انرژی در استان خواهد شد.

زنگانه افزود: ضروری است افزایش بهره‌وری در نیروهای شهری براساس مدیریت عملکرد باشد.

 

مدیران در جهت خدمت به مردم روال اداری را تسهیل کنند

همچنین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان و سرپرست فرمانداری شهرستان رامیان گفت: مدیران به نفع مردم قوانین را خم و روال اداری را تسهیل کنند.

سیدعلی مهاجر سه‌شنبه شب در جلسه شورای اداری رامیان اظهار کرد: در دولتی مسوول هستیم که مرامش مردمی است و وظیفه داریم در دسترس مردم و به آنها پاسخگو باشیم.

وی تاکید کرد: باید به نفع مردم هر طور که می‌توانید قوانین را خم و روال اداری را تسهیل کنید و کار را انجام دهید تا مردم احساس کنند تغییری رخ داده است.

سرپرست فرمانداری رامیان گفت: مدیری که نتواند از فرصت‌ها و ظرفیت‌ها به‌ خوبی استفاده کند مدیر موفقی نیست. این مدیر انقلابی هم نخواهد بود، زیرا مدیر انقلابی تحول‌گراست و تحول گامی بلندتر از تغییر است.

وی با فرصت دانستن سفرهای شهرستانی استاندار ادامه داد: این سفر نیازمند مقدماتی است که باید فراهم شود. هر قدر این زمینه‌سازی به تاخیر بیفتد مردم و شهرستان متضرر خواهند شد.

معاون استاندار گلستان گفت: برای فراهم کردن مقدمات این سفر لازم است نظام مسائل شهرستان را احصا و با دسته‌بندی درست و تفکیک موضوعات، پیش مصوبه جامع تهیه کنیم.

وی بیان کرد: سفرهای شهرستانی استاندار نمایشی نیست بلکه جلسه فشرده کاری است که شامل کمیسیون‌های تخصصی برای حل مسائل شهرستان است و بدون شک این سفرها فرصت مقتنمی است که می‌شود از آن بهربرداری کرد.

سرپرست فرمانداری رامیان وحدت را حلقه گمشده شهرستان دانست و افزود: تلاش می‌کنیم نگاه و استراتژی استاندار گلستان مبنی بر «دست در دست هم دهیم به مهر» را در شهرستان اجرایی کنیم.

وی یادآور شد: بدون شک اجازه نمی‌دهیم کسی با اعمال سلایق شخصی و اختلاف‌افکنی مانع پیشرفت شهرستان شود.

در این جلسه در خصوص اعضای هیات مدیره انتخابات برگزار شد.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایرنا