مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گنبدکاووس گفت: حاج محمد شهرکی نیکوکار گنبدی در قالب تفاهم نامه‌ای پروژه‌های حوزه سلامت شهرستان گنبدکاووس را تکمیل می‌کند.

فرهاد بدیعی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گنبدکاووس در حاشیه این تفاهم نامه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حاج محمد شهرکی یکی از خیرین خوشنام و پر آوازه گنبدی که ریاست  شورای خیرین استان و رئیس مجمع خیرین شهرستان گنبدکاووس را عهده دار بوده و در فعالیت‌های خیرخواهانه همواره پیشگام و پیشقدم است.

وی گفت: این نیکوکار در دوران سخت و طاقت فرسای شیوع بیماری کرونا در کنار سایر نیکوکاران در خدمت رسانی به هم‌نوعان و مردم عزیز در سطح ملی، استانی و شهرستانی در راستای نجات جان بیماران فعالیت‌های زیادی انجام داد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: حاج محمد شهرکی برای نجات بیماران سرطانی و نجات جان مادران تفاهم نامه‌ای را با حوزه سلامت شهرستان منعقد کرد.

بدیعی ادامه داد: در این تفاهم نامه قرار شد ساختمان غربالگری سرطان و بخش‌های ویژه را در دو طبقه با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال و بهسازی و تعمیرات اساسی بخش جراحی زنان بیمارستان شهدای ۱۲ دی را با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال تکمیل کند.

حاج محمد شهرکی نیکوکار گنبدی در حاشیه این تفاهم نامه گفت: زمانی که یک بیمار با امکانات و کمک‌های خیرین سلامتی خود را بدست آورده و لبخند بر لبان او و خانواده‌اش جاری می‌شود برای خیرین یک دنیا ارزشمند بوده و سبب ترغیب و تشویق ما خیرین در فعالیت‌های خیرخواهانه می‌شود.

این تفاهم نامه با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی گلستان، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گنبدکاووس و جمعی از مسؤولان حوزه سلامت شهرستان در بیمارستان پیامبر اعظم(ص) منعقد شد.

  • منبع خبر : فارس